Batnobbit Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Ja men dagens episode var ganske morsom da. Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Var ganske bra i dag men 1. episoden var dårlig. 2. episoden fikk jeg ikke sett. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Dagens episode - nr. 3 - er noe det verste jeg har sett. Skjer med at Zahid Ali skuffer da? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Mener selve konseptet bak å blasfemere en klassisk julekalender er gyselig. Jul er et ikke-østlig konsept, og det at vi drar våre nye landsmenn med på tradisjonen på denne måten er et direkte hån mot alt som er norsk. Serien i seg selv er morsom nok, men å bruke julen som påskudd er for jævlig. Lenke til kommentar
yuul Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Tar jeg feil når jeg mener at denne serien har gått på tv før? Er helt sikker på å ha sett Zahid Ali i den rollen tidligere. Og jeg mener at da het Tøflus Sandali. Eller har jeg drømt det?? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Tar jeg feil når jeg mener at denne serien har gått på tv før? Er helt sikker på å ha sett Zahid Ali i den rollen tidligere. Og jeg mener at da het Tøflus Sandali. Eller har jeg drømt det?? 7421841[/snapback] Den har aldri gått før nei. Sempron Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Serien har ikke gått tidligere, MEN Zahid Ali har hatt et innslag som Skomaker Ali og Tøflus Sandali tidligere, på Rikets Røst tror jeg det var. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Noen som hvet om Tøflus, eller å han heter blir med i serien? savner han Sempron Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Genielt amen Lenke til kommentar
El-Deno Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg har kanskje veldig dårlig humor. Men digger Jul i tøyengata:D "Bedre å vare kjokk i magen, enn kjokk i hode" :!: Lenke til kommentar
Andeby Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Serien har ikke gått tidligere, MEN Zahid Ali har hatt et innslag som Skomaker Ali og Tøflus Sandali tidligere, på Rikets Røst tror jeg det var. 7422509[/snapback] Ikke Rikets Røst men julenøttene på TV2. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Serien har ikke gått tidligere, MEN Zahid Ali har hatt et innslag som Skomaker Ali og Tøflus Sandali tidligere, på Rikets Røst tror jeg det var. 7422509[/snapback] Ikke Rikets Røst men julenøttene på TV2. 7422920[/snapback] Jaa, det var det vet du. Takk. Edit: Nettprat med Zahid Ali i dag I følge ett av svarene hans der, ser det ut til at vi dessverre ikke kan håpe på noe gjensyn med Sandali. Får vi se Sandali igjen i Jul i Tøyengata?----------------------------------------- Sandali er ikke blant oss lenger Hilsen Zahid Ali Endret 4. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Sett ep4. Da har jeg gitt opp Tøyengata. Serien er blottet for humor Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Elsker det så ekstremt! Begynner å le med en gang de ramser opp sponsorer. ^^ "Ali, va er de do driver?" Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) Zahid Ali skuffet med denne serien imo :< Jeg har ihvertfall sluttet å følge med. Endret 4. desember 2006 av Sindrelol Lenke til kommentar
Battone Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 Er jo søppel.. Elendige vitser, ingen poeng i dem, kun et eller annet svada som sikkert en liten intern kjerne synes er morsomt.. Zahid Ali er en veldig lite morsom person, noe av det han gjør kan være morsomt, men han er bedre som jackass enn som en ren humorist/stand-up.. Var på stand-up med han en gang og det var som å se maling tørke.. Fyren er jo totalt blottet for humor, men fordi han er pakistaner så kan man liksom godta det. Jeg ga serien en sjanse til å vise noe i det hele tatt, sett 3 episoder, men jeg angrer nå på dette.. misbruk av ca 30 min.. Lenke til kommentar
JFM Skrevet 4. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 4. desember 2006 syns den er bra Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Noe av det dårligste jeg har sett på lenge.- Lenke til kommentar
Eteled Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Mener selve konseptet bak å blasfemere en klassisk julekalender er gyselig.Jul er et ikke-østlig konsept, og det at vi drar våre nye landsmenn med på tradisjonen på denne måten er et direkte hån mot alt som er norsk. 7419027[/snapback] Helt enig! Eg har sett første og tredje episode av denne kalenderen og det er noko av det daarligste eg har sett. Eg har ikkje ledd ein einaste gong og blir ikkje akkurat i julestemning av aa se ein innvandrar øydelegge ein klassisk bra julekalender. Jul i tøyengata Lenke til kommentar
sull Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 syns dagens episode va bra (ep5) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå