Varmo Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Helt grei åpning, tror og håper på at det tar seg enda mer opp etterhvert Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Det eneste som kunne være litt morsomt, var da man fikk se en liten snutt av John Blund, eller hva det skulle forestille xD. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 morro, selv om jeg syntes et par skuespillere ikke passet helt inn... Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Veeeeeeeeeeldig skuffa. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Litt slapp start, men jeg er ganske sikker på at det kommer til å bli bra Dette er vel den eneste kalenderen jeg kommer til å følge med på, da Jul i Svingen og Jul i Valhal er noe crap. Skikkelig skuffende, savner Jul i Blåfjell etc. Endret 2. desember 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Fikk det ikke med meg i går men ser reprisen i dag mn er det like bra som nissene på låven? Lenke til kommentar
EDB Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er på et mye lavere nivå enn Nissene på låven. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) om en halvtime så er episode nr.2, så da får vi bare håpe at det blir bedere enn igår. Det er reprise fra igår klokka 8, og ny episode kvart over 8. Sempron Endret 2. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Det er på et mye lavere nivå enn Nissene på låven. 7409306[/snapback] Du kan ikke si det etter en episode. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Har sett det nå var en helt grei begynnelse. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Så nettopp dagens og gårsdagens episode, og det var en helt grei begynnelse. Selv synes jeg enkelte skuespillere ikke passet karakterene sine. Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Skuffende, helt klart. Lenke til kommentar
deleder Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 I dag var det veldig dårlig synes jeg :\ Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Så første episode, synes det var kjedelig. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 . Norske mennesker som spille pakistanere er ikke veldig bra spilt.. Får se noen episoder, men ikke noe jeg går å venter på! Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Av en eller annen grunn syns jeg utlendinger er utrolig morsomme,så denne traff meg mitt i hjertet Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Ali legger ivertfall ikke skjul på at han er utlanding da :!: Sempron Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 . Norske mennesker som spille pakistanere er ikke veldig bra spilt.. Får se noen episoder, men ikke noe jeg går å venter på! 7413738[/snapback] Robert Stoltenberg gjorde det da perfekt i Borettslaget. Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 Zahid Ali gjør en knallgod jobb som skomaker og som isenkraminnehaveren... De andre spiller litt dårlig.. Nei, de skulle engasjert Seefood productions med Ødegård og Eckbo.... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 3. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Sett to episoder så langt og dette var tragisk dårlig. Gi meg heller andre sesong av Nissene På Låven. Nei Jul I Svingen banker dette, siden det er morsommere (ufrivillig morsomt). Endret 3. desember 2006 av tjalla Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå