Lukilock Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja, Hva syness du om Jul I Tøyengata som går på TV Norge? Synes det var er morsom etterligning av Skomaker Andersen. : Om Jul I Tøyengata WebTV Endret 1. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Synes det var en ganske god start, lo et par ganger, men ikke noe mer... Satser på at det blir bedre etterhvert! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 En helt grei start, satser på at det tar seg opp enda mer etterhvert for da kan det bli riktig så bra. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, var litt "treig" start. Håper på litt krangling eller noe lignende litt uti serien Sempron Lenke til kommentar
deleder Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Synes det lover bra, men var alt for kort. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er enig der! Tok tida og det varte i 12min og 20sek. en halv time hadde vært bedere synes jeg Men det sendes jo i reprise hverdag +ny episode, så det blir i vertfall 24min og 40seunder da Sempron Endret 1. desember 2006 av Sempron Lenke til kommentar
Dragon Hunter Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det var konge! Synd at hver episode kun varer 15 minutter. Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det var konge! Synd at hver episode kun varer 15 minutter. 7403007[/snapback] Den skal vare i 15min, men den varar ca. 1,5 til 2 minutter kortere enn i TV Guiden. Sempron Lenke til kommentar
Snufi Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det var "dritt bra" . sku vart lengre en 15 min ja. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Var en stor skuffelse...Håper den blir bedre etterhvert.... Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Ikke noe spesielt bra nei. Kommer ikke til å se videre. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 synes det var morsomt men kjønner ikke hvorfor det står 15 minutt når det bare er 10 minutt ... jaja det var en bra start for se hvordan det utvikler seg.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Det står 15 minutter fordi det er innlagt litt reklame også. Dessverre. Er ikke mye inntrykk man rekker å gi på drøye 10 minutter, så det vil nok bli bedre (eller dårligere) etterhvert. Ser forøvrig at VG ga serien terningkast 4 etter å ha forhåndssett de fire første episodene. Lenke til kommentar
GtReBra Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Var ikke noe veldig bra. Lo egentlig ikke en eneste gang, hummra litt. Så får håpe den tar seg opp litt. Lenke til kommentar
kiripe Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Blei ikke spes imponert, men det tar seg nok opp. Har nok noen morsomme sketsjer innimellom, men enig i det de fleste mener, nemlig at den varte for kort. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 1. desember 2006 Litt korte episoder var det eneste.. Håper at det blir en skikkelig 6er julekalender litt uti den Lenke til kommentar
elismid Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 morsom episodene va litt korte da+ Lenke til kommentar
hinduuu Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Falt desverre ikke helt i min smak, lo kun et par ganger. Men blir vel nødt til ikke og gi opp ennå så håper det endrer seg litt Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg likte denne julekalenderen veldig godt, noe helt annerledes en hva vi har vært vitne til før på tv. Lo endel ganger under programmet å gleder meg til å se det igjen ikveld. Ali ftw! Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg kommer nok til å følge med på det. Syns det var helt greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå