Funky-Fresh Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) jeg har et problem! jeg har GAINWARD 7600,pcx skjermkort, men så har jeg et skjermkort på hovedkortet også! og det er 6150 og det 7600 skjermkortet har blir overskrevet av det andre på hovedkortet! plz help me PS. Hovedkortet mitt er... ASUS, M2NPV-VM series motherboard med NVIDIA GeForce 6150 Chipset Endret 3. desember 2006 av Bjørniz Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har du prøvd å gå inn i enhetsbehandling og deaktivere det innebygde? Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det greieste er vel å gå inn i BIOS og disable det interne skjermkortet. Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja men jeg er desverre usikker hvordan Endret 4. desember 2006 av Bjørniz Lenke til kommentar
Pengu Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ja men jeg er desverre usikker hvordan 7404267[/snapback] Hvis du har manualen til hovedkortet er det et lurt sted å begynne, alternativt finnes sannsynligvis manualen på supportsidene til produsenten. Hvilket hovedkort har du? Et lite tips Det er lurt å legge ut all relevant med en gang. F.eks. kunne du gjerne skrevet hvilket hovedkort du har allerede tittelen på innlegget. Sannsynligvis hadde du allerede fått svar på spm. ditt for lenge siden. Endret 1. desember 2006 av Pengu Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 ja, manualen går som oftes gjennom Bios oppsette steg for steg, så om du starter med og finne frem manualen åpne den så er det nok ikke så vannsklig!! alternativet er å bare gå inn på 'enhetsbehadling' (høyre muskapp på 'min datamaskin ikone', og så velge deaktivere på 'skjermkort'..) Lykke til! Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) ok prøve på det da håper jeg får det til Endret 2. desember 2006 av Bjørniz Lenke til kommentar
tobbesen Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 er det ikke da man får med manualer? gå inn på produsentens hjemmeside, og last ned manual til ditt hovedkort. evnt last ned cpu-z hvis du ikke vet hva d heter. man går inn i bios ved å trykke på "del" eller delete i starten mens pc'en starter opp Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Har ikke manual kjøpte pcen i deler....... 7405250[/snapback] ..og når du kjøpte HK så fikk du vel med en lite bruker manual til hovedkorte? Har selv kjøpt pc i deler i over 10 år (minst) og har altid fått med manual til HK. Men uannsett så er det bare å gå til produsent sin hjemmeside og laste ned en i PDF format. Finnes vel knapt en HK levrandør som ikke har dette! Edit: kanskje du bare skal inrømme at du var veldig lat, og spurte her isteden for å forsøke noe selv... Endret 2. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Funky-Fresh Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 kansje kansje ikke...men prøve og klare og deaktivere skjermkortet fra HK! er så kjedelig og ikke dra spill som man veit at man skal klare....+++osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå