Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Hvordan deaktivere skjermkort på hovedkortet...?

Anbefalte innlegg

jeg har et problem! jeg har GAINWARD 7600,pcx skjermkort, men så har jeg et skjermkort på hovedkortet også! og det er 6150 og det 7600 skjermkortet har blir overskrevet av det andre på hovedkortet!

plz help me :yes::dontgetit:

PS. Hovedkortet mitt er...

ASUS, M2NPV-VM series

motherboard

med NVIDIA GeForce 6150 Chipset

Endret av Bjørniz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja men jeg er desverre usikker hvordan :ermm:

7404267[/snapback]

Hvis du har manualen til hovedkortet er det et lurt sted å begynne, alternativt finnes sannsynligvis manualen på supportsidene til produsenten.

Hvilket hovedkort har du?

Et lite tips :) Det er lurt å legge ut all relevant med en gang. F.eks. kunne du gjerne skrevet hvilket hovedkort du har allerede tittelen på innlegget. Sannsynligvis hadde du allerede fått svar på spm. ditt for lenge siden.

Endret av Pengu
Lenke til kommentar

ja, manualen går som oftes gjennom Bios oppsette steg for steg, så om du starter med og finne frem manualen åpne den så er det nok ikke så vannsklig!!

alternativet er å bare gå inn på 'enhetsbehadling' (høyre muskapp på 'min datamaskin ikone', og så velge deaktivere på 'skjermkort'..)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Har ikke manual kjøpte pcen i deler....... :)

7405250[/snapback]

..og når du kjøpte HK så fikk du vel med en lite bruker manual til hovedkorte? Har selv kjøpt pc i deler i over 10 år (minst) og har altid fått med manual til HK.

Men uannsett så er det bare å gå til produsent sin hjemmeside og laste ned en i PDF format. Finnes vel knapt en HK levrandør som ikke har dette!

Edit: kanskje du bare skal inrømme at du var veldig lat, og spurte her isteden for å forsøke noe selv... ;)

Endret av Blacki
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...