Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

den store bil fight tråden: EVO eller STI

Bendorama

Hvilke bil ville du helst hatt?  

63 stemmer

1. 1. Hvilke bil ville du helst hatt?

• Mitsubishi EVO
      44
    • Subaru STI
      19

Anbefalte innlegg

Jeg syns Evo`n er deilig  :love:  *ønskemegtiljul*

7410716[/snapback]

LOL blir vell litt dyr jule presang :xmas: .

hehe la so si jeg er snart 16, men jeg drømer om en STI, men jeg tenker ofte på hvor lenge jeg må spare for å få råd til en hekkans STI :ermm:

blir nokk lenge, +de jæv*** greiene så gjør at STI`en blir 135000kr dyrer neste år :wallbash::realmad::cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Overskriften sier vell det meste.

Meg selv så liker jeg Mye bedre Subaru STI, men det er min mening :D

post-108420-1164998614_thumb.jpg

post-108420-1164998623_thumb.jpg

7402665[/snapback]

Hvis du velger Subaruen kan du om ikke annet unnskylde deg med at du ikke er bedre enn P. Solberg til å kjøre når du kjører av vegen ;)

7411247[/snapback]

seff kjører du ikke av veienmed en herlighet som en 627tusen kroners STI :love:

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar

7402665[/snapback]

Hvis du velger Subaruen kan du om ikke annet unnskylde deg med at du ikke er bedre enn P. Solberg til å kjøre når du kjører av vegen ;)

7411247[/snapback]

7411305[/snapback]

Snart 16 år og ønske seg bil til 627k kroner...

Greit med våte drømmer, men det er kanskje litt feil? Du får kanskje heller tenke på utdannelse, jobb, hus og kjerring som synes det er greit at du søler bort penger på boyz toyz først?

Lenke til kommentar

7402665[/snapback]

7411247[/snapback]

7411305[/snapback]

Greit med våte drømmer, men det er kanskje litt feil? Du får kanskje heller tenke på utdannelse, jobb, hus og kjerring som synes det er greit at du søler bort penger på boyz toyz først?

7411370[/snapback]

nej enste jeg tenker på er bra jobb, pc og Subaru STI, mer gidder jeg ikke å presse inn i livet enda, skal uansett hva folk prøver å si, få tak i en STI, trenger kansje ikke å være årets model, men eldere en 2får den ikke være :!:

Lenke til kommentar

7402665[/snapback]

7411247[/snapback]

7411305[/snapback]

Oh but that is what u do, eller Peter som gjør det for å være mer nøyaktig.

Lenke til kommentar

7402665[/snapback]

7411247[/snapback]

7411305[/snapback]

Oh but that is what u do, eller Peter som gjør det for å være mer nøyaktig.

7411956[/snapback]

ja men tror du ikke at gir F i den bilen han kjører, krasjer han så får han en ny :wallbash:

Lenke til kommentar

7411305[/snapback]

Svært få kjører av veien fordi de ønsker det, normalt er det for høy fart (ikke 10 over fartsgrensen, for HØY fart), for stor tiltro til seg selv eller bilen.

Fort gjort å kræsje.

7411370[/snapback]

Nei, det er ikke feil.

Det er 100% normalt for gutter å drømme om biler. Legger du sammen drømmebilene mine ender du fort opp på over hundre millioner. Å drømme er fint, det er helt normalt, og det er noe gutter har gjort i over hundre år, helt siden unge Fritz så Karl Benz kjøre rundt i sin trehjuling, til en jente i klassen min som drømmer om en Hummer H2.

Drømmer er ikke realistiske, de skal ikke være det. Det handler om følelser. Ikke gå løs på følelsene til folk, de har alle en rett til å ha.

Lenke til kommentar

7411305[/snapback]

Svært få kjører av veien fordi de ønsker det, normalt er det for høy fart (ikke 10 over fartsgrensen, for HØY fart), for stor tiltro til seg selv eller bilen.

Fort gjort å kræsje.

7411370[/snapback]

Nei, det er ikke feil.

Det er 100% normalt for gutter å drømme om biler. Legger du sammen drømmebilene mine ender du fort opp på over hundre millioner. Å drømme er fint, det er helt normalt, og det er noe gutter har gjort i over hundre år, helt siden unge Fritz så Karl Benz kjøre rundt i sin trehjuling, til en jente i klassen min som drømmer om en Hummer H2.

Drømmer er ikke realistiske, de skal ikke være det. Det handler om følelser. Ikke gå løs på følelsene til folk, de har alle en rett til å ha.

7412432[/snapback]

asså nå må du roan :p

jeg kommer til å få en STI, prisen på en 05 om 2år er sikkert 350tusen kr og en 2006 400tusen kr, så umulig blir det ikke, å en STI er det jeg har satt som mål innen jeg er 25år:P men da blir det sikkert en 07-08:P

Lenke til kommentar

Jeg er overasket over hvor sakte disse Evo og STi faller i verdi. Men jeg forestiller meg at de fleste av oss her kommer ikke til å kjøpe EVO eller STi før vi er gift, har barn, har penger og er 35-40 år gamle, realisere drømmen vår fra ungdomstiden slik som de gamle gjør i dag, kjøper hotrodene fordi de drømte om å ha den der 1956 modell da de var små.

Oftopic: Hva er det med jenter og Hummer? Ser mange av dem drømmer om Hummer H2, hehe.

Lenke til kommentar
Jeg er overasket over hvor sakte disse Evo og STi faller i verdi. Men jeg forestiller meg at de fleste av oss her kommer ikke til å kjøpe EVO eller STi før vi er gift, har barn, har penger og er 35-40 år gamle, realisere drømmen vår fra ungdomstiden slik som de gamle gjør i dag, kjøper hotrodene fordi de drømte om å ha den der 1956 modell da de var små.

Oftopic: Hva er det med jenter og Hummer? Ser mange av dem drømmer om Hummer H2, hehe.

7414080[/snapback]

de liker det stort vet du ;):p

Lenke til kommentar

Vel, jeg tror nok jeg kommer til å kjøpe enten Forrige generasjon XKR, eller en 997 Carrera S, eller en RS4. Om jeg da ikke klarer å skaffe meg en -78 Aston Martin V8 Vantage. ;)

7414080[/snapback]

1. Enkelte afroamerikanske rappere.

2. De er "blinge"

3. De er "cooooole".

4. De er store.

5. De er crap (men det vet ikke jentene).

Har sett video av kjørecomputeren på en Hummer H2 som viste 0 (null) miles per gallon.

FYI, 1 mpg ~ 23 liter på mila. :p

Lenke til kommentar
men nå må nokk EVO se seg rævkjørt av STI både ytelse og utsende :cool:

7414479[/snapback]

Hva baserer du denne uttalesen på? din ukorrekte sammenligning av en standard EVO mot værstingutgaven av impreza (STI) på side 1? ;)

7414670[/snapback]

samma fokk, nye EVO dra sikkert like bra som WRX :!:

Lenke til kommentar

7414479[/snapback]

Hva baserer du denne uttalesen på? din ukorrekte sammenligning av en standard EVO mot værstingutgaven av impreza (STI) på side 1? ;)

7414670[/snapback]

Rart at to store norske bilblad baserte seg på disse to modellene når de skulle kjøre sammenligningstest, da?

:)

Lenke til kommentar

7414479[/snapback]

7414670[/snapback]

Rart at to store norske bilblad baserte seg på disse to modellene når de skulle kjøre sammenligningstest, da?

7415289[/snapback]

mhm :D

Lenke til kommentar

7414479[/snapback]

7414670[/snapback]

7415289[/snapback]

Ingen er feilfri, og iværtfall ikke norske bilmagasiner, de er så drittredd for å aldri få teste en bil igjen at de ikke tørr å komme med kritikk, trenger du bevis så er det bare se på/les Autofil.... norske bilblader eier ikke ryggrad.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...