Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

den store bil fight tråden: EVO eller STI

Bendorama

Hvilke bil ville du helst hatt?  

63 stemmer

1. 1. Hvilke bil ville du helst hatt?

• Mitsubishi EVO
      44
    • Subaru STI
      19

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jaja, det var vel kanskje smart av Subaru å øke motorvolum for å bli bedre enn Evo etter alle disse årene av EVO dominasjon. Men kan vi ikke ha en avstemning eller noe, slik at vi kan se hvor mange som vil gå for det ene eller det andre?

7402914[/snapback]

Så Ford Focus ST jukser i forhold til Golf GTi, da? :p

Jeg vil ha Impreza. Evo er bare litt.. udefinerbart. :p

7403169[/snapback]

helt enig, jeg har elsket imprezan helt siden jeg så den for første gang på WRC var petter som kjørte, bare da het den Petter Solberg bil(for meg). :D STI forEver

Lenke til kommentar

Syns det var en litt urettferdig sammenligning, Hvilken evo er det snakk om? Imprezaen syns jeg rett og slett er stygg (nyeste er fin nok egentlig), så den hadde jeg nok ikke valgt.

Etter å ha lest litt rundt her merker jeg også at jeg har veldig rar smak i forhold til alle andre.

Lenke til kommentar
Syns det var en litt urettferdig sammenligning, Hvilken evo er det snakk om? Imprezaen syns jeg rett og slett er stygg (nyeste er fin nok egentlig), så den hadde jeg nok ikke valgt.

Etter å ha lest litt rundt her merker jeg også at jeg har veldig rar smak i forhold til alle andre.

7403445[/snapback]

er bra :)

fordi i mine øyne er STI noe av det vakkreste jeg har sett:P nesten, men det har nokk noe med at der helst har altid vært min No1 drømme bil :D

Lenke til kommentar

Mitsubishi EVO IX GSR 2006

Slagvolum 1.997 ccm

Effekt 286 hk/6.500 o/min

Dreiemoment 400 Nm/3.500 o/min

Girkasse/Trinn Man/6

Drivhjul 4x4

Aks. 0-100 km/t under 5sek

Toppfart 250 km/ (elektronisk begrenset)

Pris: 603.400 kr

Subaru WRX STI 2006

Slagvolum 2.457 ccm

Effekt 280 hk/5.600 o/min.

Dreiemoment 392 Nm/4.000 o/min

Drivhjul 4x4

Girkasse/Trinn Man/6.

Aks. 0-100 km/t 5,4 sek.

Toppfart 255 km/t.

Pris: 627.900 kr

Endret av Rebel-Rider
Lenke til kommentar

7403445[/snapback]

Jeg synes heller ikke Impreza er fin på bilder, men i virkeligheten..GUD for en bil! :)

Lenke til kommentar

7403445[/snapback]

Jeg synes heller ikke Impreza er fin på bilder, men i virkeligheten..GUD for en bil! :)

7403554[/snapback]

åååå jeg har bare sett en STI kommen forbi i 100km/t på motorvei :( må vell vente til jeg får en selv før jeg for sett en på nærthold :D

Lenke til kommentar
Mitsubishi EVO IX GSR 2006

Slagvolum 1.997 ccm

Effekt 286 hk/6.500 o/min

Dreiemoment 400 Nm/3.500 o/min

Girkasse/Trinn Man/6

Drivhjul 4x4

Aks. 0-100 km/t under 5sek

Toppfart 250 km/ (elektronisk begrenset)

Pris: 603.400 kr

Subaru WRX STI 2006

Slagvolum 2.457 ccm

Effekt 280 hk/5.600 o/min.

Dreiemoment 392 Nm/4.000 o/min

Drivhjul 4x4

Girkasse/Trinn Man/6.

Aks. 0-100 km/t 5,4 sek.

Toppfart 255 km/t.

Pris: 627.900 kr

7403527[/snapback]

Nå snakker vi om en mer rettferdig sammenligning.

Jeg ser Impreza hver dag jeg går til Høgskolen på nært hold, er en av arbeidere på høgskolen som kjører den :) ikke den på bildet men den forrige modellen. Og jeg glemte foresten å si, liker lyden IMPREZA lager, og liker lyden når dumpeventil slipper ut lufta i EVOen.

Lenke til kommentar
Hører subaruen har en stygg tendens til å understyre. Ser også på filmer at Evoen drar fra rundt banen. Liker også designen bedre på Evo. Derfor hadde jeg nok valgt den.

7406104[/snapback]

Det var mye av slikt mellom Evo og den forrige modellen av Impreza. Det er jo mulig Impreza har rettet på det med den nye modellen.

Lenke til kommentar
Hører subaruen har en stygg tendens til å understyre. Ser også på filmer at Evoen drar fra rundt banen. Liker også designen bedre på Evo. Derfor hadde jeg nok valgt den.

7406104[/snapback]

Det var mye av slikt mellom Evo og den forrige modellen av Impreza. Det er jo mulig Impreza har rettet på det med den nye modellen.

7407181[/snapback]

for håpe det, jeg har nå bare lest BRA krtiker på de som har hatt Test av den :)

Lenke til kommentar

Det blir forskjell på en test av Impreza alene, eller EVO alene, og en sammeligning mellom disse.

Begge bilene er råskinn, men jeg hadde gått for EVO.

1: Den er rett og slett mer sexy.

2: Mye mer sjelden på norske veier enn 'prezan. Hvertfall her i sør.. STI ser jeg stadig vekk, men en EVO må jeg se to ganger etter.

Lenke til kommentar
Det blir forskjell på en test av Impreza alene, eller EVO alene, og en sammeligning mellom disse.

Begge bilene er råskinn, men jeg hadde gått for EVO.

1: Den er rett og slett mer sexy.

2: Mye mer sjelden på norske veier enn 'prezan. Hvertfall her i sør.. STI ser jeg stadig vekk, men en EVO må jeg se to ganger etter.

7407895[/snapback]

helldig du, her nede er det 3Evor :thumbdown: i naboe "byen"(liten små plass) 1mil vekke, men STI aldri sett her :hrm:

Lenke til kommentar
Klart Sti! Har kjørt den gamle versjonen, tror ikke den nye er noe dårligere, syns også Subaru ser mye bedre t, og de er mye bedre på vinterføre!

7409210[/snapback]

takk takk. helt ening STI ser MYE bedre ut, er knall RÅ bil :D

Endret av NadaX7
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...