Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hæææ?? Det der har ikke jeg gjort. Det MÅ ha vært noen fra skolen min som har gjort det. Mens jeg har vært ute å tatt meg en røyk eller noe. Maskinen min har da stått på. :sad:

Hvor lenge er det slike ban fungerer?

Lenke til kommentar

Hold inne Enter-knappen når en poster melding.. Hvorfor er det ikke lagt opåp en sånn liten feature slikt at det ermaks 1 melding per. 5/10 sekund her. Er såpass lite an en ikke kan bli irritert over det og man slipper spam som dette... Iallefall mesteparten av det

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 17:57, skrev borre:

Quote:

Den 2002-11-17 17:43, skrev CaSh:

Hæææ?? Det der har ikke jeg gjort. Det MÅ ha vært noen fra skolen min som har gjort det.

Er du ofte på skolen i 18-tiden?

Faktisk så er jeg det. Jeg sitter på skolen å progger til kl 20 nesten hver skole dag. Går på NITH. Hvis du ikke liker å jobbe med skole arbeid, så ikke tro at andre ikke gjør det. Dessuten, jeg har vært på det forumet her i mange år, og har aldri spammet på noen måte. Det MÅ være noen som har kødda med meg!! Kan dere ikke være så snill å fjerne banninga, er så kjedelig å bruke logg inn hver gang :razz:

Lenke til kommentar

Det er massevis av bugs med forumet som bl.a. gjør at når vi banner folk så kan de enkelte ganger fortsette å poste.

Løser seg nok snart når vi legger over til nyeste versjon av forumet. Vi jobber med saken og håper at vi får lagt over innen kort tid (1-2 uker).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 19:02, skrev CaSh:

Faktisk så er jeg det. Jeg sitter på skolen å progger til kl 20 nesten hver skole dag. Går på NITH. Hvis du ikke liker å jobbe med skole arbeid, så ikke tro at andre ikke gjør det.

Sorry.. tok (kanskje feilaktig og stereotypisk) utgangspunkt i at du var elev på ungdomsskole eller videregående.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-17 19:41, skrev pgressum:

Løser seg nok snart når vi legger over til nyeste versjon av forumet. Vi jobber med saken og håper at vi får lagt over innen kort tid (1-2 uker).

Sier du at dere jobber med oppgradering til phpB v2?

Lenke til kommentar

men han sier jo kanskje noe da.. han har jo vært fast bruker av HW i åver et år og har aldri spammet, og nå helt plutselig spammet ahn åver 6 sider... :roll:

og desuten, hadde han vist om at han var bannet, ville han da ha postet denne tråden i tilbakemeldinger?

skal ikke blande meg inn i modereringen deres, men det _kan_ jo hende han snakker sant da..?

Jan Erik

Btw: bra banning hw! :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...