minotir Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 heisann. Jeg har innstalert trådløst internet nå og alt fungerer som det skal, bortsett fra at en maskin ikke kan logge på. Maskina bruker trådløst på jobb ol. hva kan være probleme`? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva er det du ikke får logget på? Brukerkontoen på Windows, eller får du ikke 'logget på' internett? Har dere dailup ? Er det på jobb den ikke får logget på, eller er det hjemme? Er det laptop, eller er det stasjonær? Hvilken PC er det? Hvilken jobb er det snakk om? Hvordan har du installert internetten? Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 får ikke koblet på internettet er hjemme den ikke kobles på det er laptop en eller annen compaq jeg bare kobla på trådløs routeren sånn som den skal være. har 3 andre maskiner i hus som vi får koblet på, men ikke den det er snakk om Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 kanskje den er satt opp til å ikke motta ip automatisk... f.eks at DHCP ikke brukes på jobben Lenke til kommentar
minotir Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 fortell fortell. hva må jeg gjøre..? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Eller proxy? Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 se på egenskaper for trådløs tilkoblingen så på IP, se om det er satt til mottak av automatisk eller om ip er valgt.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå