Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

problemer etter å ha lagt inn Vista

Anbefalte innlegg

Hei

Lasta ned Vista fra en torrentside. Filen het Microsoft Windows Vista RTM 32Bit and 64Bit AIO DVD WinBeta

har ikke skjønnt dette med 32bit og 64bit, men prøvde jo alikevel.

når jeg starte opp fikk jeg uansett valgene 64bit eller 84bit (tror jeg)...valgte da sistnevnte.

og innstalasjonen gikk fint, men nå får jeg ikke lagt inn noen driver. Men det værste er at jeg ikke får logga meg på nettet engang.

Noen som kan hjelpe meg med dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den du mener der er X64 og X86. X86 er standard 32-bits systemene vi kjenner ifra x86 systemene (486, 586 etc.). Jeg har lagt inn Vista RC-2 i X86 versjon og den fungerer som en drøm her. Tilogmed bedre enn Windows XP Pro jeg hadde før. Og drivere har jeg funnet bare ved enkel googling.

Men denne tråden stenges vel om noen få strakser ^^

Endret av CaZpeR
Lenke til kommentar
#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden stenges

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...