Netsend Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg trenger virkelig hjelp her, før jeg blir gal.. har kjøpt nytt HK type ASUS CROSSHAIR og 2 stk GEFORCE 7600GT. . Grunnen er at jeg vil kjøre 4 skjermer samtidig. Dette kjører jeg på XP sp 2. Problemet er at jeg får kun opp to skjermer. Noen som vet hva som er galt? Må jeg inn i biosen og forandre på noe? Er det noen drivere jeg mangler. noen forslag. Har sittet i 3 dager nå.... Endret 1. desember 2006 av Netsend Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Du må ikke kjøre kortene i SLI mode, om det er det du gjør. EDIT: Jeg ser selv at mine 7900 GTO kort ikke står i SLI mode, men jeg har likevel bare valget av 2 skjermer. hmm... nå ble jeg usikker gitt. Endret 1. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
Netsend Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg gjør ikke det, men jeg finner fortsatt ikke ut av det... ser at begge korten er installert også.... må jeg gjøre noe i biosen? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nei, BIOS er ikke problemet her. Lenke til kommentar
Netsend Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Nei, BIOS er ikke problemet her. 7402778[/snapback] Har du noen forslag til hva det kan være?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå