Netsend Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg trenger virkelig hjelp her, før jeg blir gal.. har kjøpt nytt HK type ASUS CROSSHAIR og 2 stk GEFORCE 7600GT. . Grunnen er at jeg vil kjøre 4 skjermer samtidig. Dette kjører jeg på XP sp 2. Problemet er at jeg får kun opp to skjermer. Noen som vet hva som er galt? Må jeg inn i biosen og forandre på noe? Er det noen drivere jeg mangler. noen forslag. Har sittet i 3 dager nå.... Endret 1. desember 2006 av Netsend Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Skjermkort ^^ Får kanskje bedre svar der. Lenke til kommentar
Netsend Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Skjermkort ^^ Får kanskje bedre svar der. 7402539[/snapback] Ja jeg vet det, fikk lagt den inn feil. sorry Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 En beskrivende emnetittel er også fint... Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
martbo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skjermkort ^^ Får kanskje bedre svar der. 7402539[/snapback] Flyttes Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Crossfire (ikke crosshair) - ATI SLI - Nvidia (Geforce) Lenke til kommentar
Megern Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Crossfire (ikke crosshair) - ATI SLI - Nvidia (Geforce) 7405747[/snapback] Hovedkortet heter Crosshair. Google er din venn Lenke til kommentar
Gantzo Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg trenger virkelig hjelp her, før jeg blir gal.. har kjøpt nytt HK type ASUS CROSSHAIR og 2 stk GEFORCE 7600GT. . Grunnen er at jeg vil kjøre 4 skjermer samtidig. Dette kjører jeg på XP sp 2. Problemet er at jeg får kun opp to skjermer. Noen som vet hva som er galt? Må jeg inn i biosen og forandre på noe?Er det noen drivere jeg mangler. noen forslag. Har sittet i 3 dager nå.... 7402411[/snapback] Sikker på at det ikke bare er en eller anna instilling i nvidia driverne ? Logisk sett ska det jo ikke være noe problem å få 4 skjerm. Burde sjekke hjemme siden om det kan være endret noe i driverne ? Å du burde også sjekke at du har de siste driverne =P Eneste jeg kan tenke på sånn i farta Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget, men rapporter gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Chevelle Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Du må ikke ha sli aktivert, også muligens fjerne sli bro vis du bruker den. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Crossfire (ikke crosshair) - ATI SLI - Nvidia (Geforce) 7405747[/snapback] Hovedkortet heter Crosshair. Google er din venn 7410139[/snapback] Haha, nå lo jeg godt. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Trådstarter har ikke endre emnefeltet. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg