Bendorama Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) http://www.metacafe.com/watch/115535/titanic_2/ jeg lurte bare på om dette er bare kødd eller sant, spør du meg så syntes jeg at jeg har sett noen av de klippene på andre filmer som Leonardo DiCaprio er med i, stemer det? Edit: for å ikke si Hulk scenen(tror jeg, er nå de samme som er med, hun damen og generalen som er faren):S Endret 1. desember 2006 av NadaX7 Lenke til kommentar
EDB Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det stemmer at du har sett de før. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 for lenge siden var det en lignende tråd med samme emnet.. og titanic 2 er bare oppspinn... Lenke til kommentar
Ashlee Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 http://www.metacafe.com/watch/115535/titanic_2/jeg lurte bare på om dette er bare kødd eller sant, spør du meg så syntes jeg at jeg har sett noen av de klippene på andre filmer som Leonardo DiCaprio er med i, stemer det? Edit: for å ikke si Hulk scenen(tror jeg, er nå de samme som er med, hun damen og generalen som er faren):S Jeg tror ikke dte er sant Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Haha, den videoen der har vel sirkulert rundt lenge, og er selvfølgelig bare crap. Titanic 2? Selv ikke de mest pengegriske, inkompetente Hollywood-tufsene kunne lagd noe slik. Lenke til kommentar
Johari Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Bare oppspinn. En kar som har hatt det morro med editing. About the editor/creator of Titanic: Two The Surface "Hello!" to everyone taking interest in who I am. My real name isn’t Derek Johnson—that is a pen name that I decided to use for this project. My real name is Robert Blankenheim. I am 25 years old, reside in Los Angeles, CA, and am a graduate of Chapman University. I came up with this Titanic parody trailer idea over five years ago, but at the time I wasn't technically able to create it. In the past five years I have learnt how to use programs such as Adobe After Effects and Lightwave and they have helped me to transform my trailer idea into a reality. This trailer was entirely of my own making—including the editing and the visual effects. It took 23 films and months and months of work, but I finally released it on April 3rd. Since then it has been viewed over 1.5 million times—more than I could ever have imagined! On one hand I wish I could have released it 5 years ago to beat the whole “mashup trailer” boom, but then again, I wouldn’t have had as much DiCaprio footage to cut from. So in the end I guess it was better that I waited. I am completely amazed at how much my work has delighted so many people. I have received e-mails from people from all over the globe. I heard that the Hong Kong newspaper printed an article in their newspaper about my trailer, and a German company interviewed me last week for a feature article on their website. In addition, my trailer has been seen on VH1's "Best Week Ever" blog, CNN Headline News (TV), and a variety of other media channels. I haven’t cut any other trailers yet but the ideas are sure starting. If anyone has any questions I would be more than happy to answer all of them. Thanks again for enjoying my work. —Derek “Bob Blankenheim” Johnson Fra http://www.robertblankenheim.com/titanic_blankenheim.html Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Ehm.. Sank ikke Titanic? Edit: Litt av en bump btw Endret 7. februar 2008 av Aleksmyy Lenke til kommentar
Jan Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Sank ikke Titanic? Nei. Søsterskipet gjorde det derimot. Titanic finner du på museum i England. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 01/12-2006 : 19:13 Bump! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg