skarsk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg bestilte og fikk WV RC1. Det fremgår av teksten på DVD-cover at gjeldende versjon av RC1 sletter ALT på HD. Det jeg lurer på er om andre partisjoner også slettes, slik at min HD som er formattert med C og D blir omgjort til EN disk, C? Noen med erfaring... Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg bestilte og fikk WV RC1. Det fremgår av teksten på DVD-cover at gjeldende versjon av RC1 sletter ALT på HD. Det jeg lurer på er om andre partisjoner også slettes, slik at min HD som er formattert med C og D blir omgjort til EN disk, C? Noen med erfaring... 7402382[/snapback] du booter vel når du instalere, å da kan du jo velge om du skal instalere på disk 0 eller 1(ikke foramter feil da, det gjorde jeg:P står bare 0 og 1 ikke C og D) men altså vil ikke tro at de blir til en partisjon, har ikke hendt meg. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ja flott, hvis man får opp det valget er jo saken grei. Da tør jeg å innstallere... Har arbeidsfiler på D som gjerne fortsatt skulle vært der. Takker for svar. Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg bestilte og fikk WV RC1. Det fremgår av teksten på DVD-cover at gjeldende versjon av RC1 sletter ALT på HD. Det jeg lurer på er om andre partisjoner også slettes, slik at min HD som er formattert med C og D blir omgjort til EN disk, C? Noen med erfaring... 7402382[/snapback] du booter vel når du instalere, å da kan du jo velge om du skal instalere på disk 0 eller 1(ikke foramter feil da, det gjorde jeg:P står bare 0 og 1 ikke C og D) men altså vil ikke tro at de blir til en partisjon, har ikke hendt meg. 7402484[/snapback] Da skulle du ha gitt partisjonene dine navn, som f.eks. C:\=Windows og D:\=Brukerfiler. Da unngår man å velge feil! Man velger partisjon under setup, ja. Vista sletter ingenting, men man kan selv velge å slette/opprette/formatere partisjoner før selve installasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå