Bruker-93156 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Vet ikke om dette er rett forum eller om det noe forum for slikt men prøver her. Jeg skal kjøpe gave til en kompis, og som en del av en gave skal jeg kjøpe en plakat med en halvnaken/naken kvinne på og lurer på hvor jeg får kjøpt slike. Han er 15 år å bor ennå hjemme hos foreldrene (som jeg har god kontakt med) men jeg vil gjøre han litt flau på julaften med bestemødre og slikt samlet i stua. Morsomt å se hvordan spenningen blir neste gang jeg er på besøk :!: Butikker og nettbutikker er ønskelig Uansett takk for hjelpen uansett. Marius Lenke til kommentar
Steina Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) ehmm.. din nærmeste bokhandel. Endret 1. desember 2006 av Steina Lenke til kommentar
kzn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 ja bokhandel eller coop obs... mange plakater der muligens nille, europris og slike butikker Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Platekompaniet, Free Record Shop og andre slike butikker. Ønsker du nettbutikk så er det www.posterparadise.com/no som gjelder. Denne er norsk, og sender fra Trondheim. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Posterparadise.no ----> Det blir ikke bedre enn dette. Endret 2. desember 2006 av dicktator Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 allposters.com & pushposters.com <= hovedsaklig musikk relaterte plakater. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Har ikke funnet det jeg søker etter, beklager. Mange plajater men ikke riktig. Skal ha noe slikt : http://home.off-road.com/~quadsquad/images...er%20maxxis.jpg I denne duren, men kanskje uten bil/motorsykler. Flere forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå