XtaZ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har bestilt meg en Zelda Ocarina replica fra http://shop.songbirdocarina.com/subcat.asp?0=221 nå å lurte på det er noen som har prøvd denne? Tar et par uker før jeg får den å var bare nyskjerrig på om noen synes denne faktisk fungerer bra Skal bli artig å kunne få spille Zelda låtene selv da, hehe Takker for svar. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ja jeg får vel gi litt liv i denne tråden. Har ikke den selv men husker for et par år siden var jeg og fettern min helt oppslukt i denne. Vi bare måtte ha den men fikk det ikke til siden vi var under 18.. Ingen hadde Visa osv. Men begynner og lure på om jeg skal kansje gjøre det nå, er jo 22 og har mulighet til det.. Legg ut bilder og gi oss masse info om den. Ser knall tøft ut! Elsker Zelda over alt på jord! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei så sugen man blei no då Driver å spiller igjennom OOT:MQ atm. så denne fristet vanvittig Lenke til kommentar
fffuuu manchu Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 En kompis har den faktisk. Jeg har prøvd den og den funker faktisk ganske bra. Har lyst å kjøpe den selv. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Flere videoer på youtube av folk som spiller på slike. Så en som var god en gang, finner den så klart ikke igjen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Stilige saker Hadde vert kult med en slik en ja! Lenke til kommentar
PanzerLoco Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Haha, genialt må tene en fomue på dei der Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 ja jeg får vel gi litt liv i denne tråden. Har ikke den selv men husker for et par år siden var jeg og fettern min helt oppslukt i denne. Vi bare måtte ha den men fikk det ikke til siden vi var under 18.. Ingen hadde Visa osv. Men begynner og lure på om jeg skal kansje gjøre det nå, er jo 22 og har mulighet til det.. Legg ut bilder og gi oss masse info om den. Ser knall tøft ut! Elsker Zelda over alt på jord! 7418726[/snapback] Jeg vet ikke noe mer om den enn det som står på nettsiden jeg ga link til, men her er iallefall en link til en som spiller på en sånn en da på youtube http://www.youtube.com/watch?v=UAQVmbfkghc Høres jo bra ut dette her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå