Gå til innhold

Noen som har prøvd en Zelda Ocarina replica fløyte

XtaZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja jeg får vel gi litt liv i denne tråden. Har ikke den selv men husker for et par år siden var jeg og fettern min helt oppslukt i denne. Vi bare måtte ha den men fikk det ikke til siden vi var under 18.. Ingen hadde Visa osv. Men begynner og lure på om jeg skal kansje gjøre det nå, er jo 22 og har mulighet til det..

Legg ut bilder og gi oss masse info om den. Ser knall tøft ut! Elsker Zelda over alt på jord!

Lenke til kommentar
ja jeg får vel gi litt liv i denne tråden. Har ikke den selv men husker for et par år siden var jeg og fettern min helt oppslukt i denne. Vi bare måtte ha den men fikk det ikke til siden vi var under 18.. Ingen hadde Visa osv. Men begynner og lure på om jeg skal kansje gjøre det nå, er jo 22 og har mulighet til det..

Legg ut bilder og gi oss masse info om den. Ser knall tøft ut! Elsker Zelda over alt på jord!

7418726[/snapback]

Jeg vet ikke noe mer om den enn det som står på nettsiden jeg ga link til, men her er iallefall en link til en som spiller på en sånn en da på youtube ;)http://www.youtube.com/watch?v=UAQVmbfkghc Høres jo bra ut dette her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...