Gå til innhold

Spørsmål om Forsikring

tjomi

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg kjøpte for ca 6 måneder siden en nokia 6270 igjennom chess.

Den har vært inne til reperasjon en gang allerede fordi den hadde en tendens til å restarte seg, og klikka helt en dag.

Men jeg hadde et lite uhell med den idag, jeg slo den ved en tilfeldighet av databorde og ned på gulvet, må nevnes at den funket fint etter det.

Men nå noen timer senere virker ikke knappene foran på mobilen (tall-knappene virker fremdeles).

Jeg merket det når jeg skulle sende en melding at jeg måtte trykke flere ganger før den reagerte, og nå virker ingen av knappene frempå. (og slideren føles ut som den skal til å gå)

Så jeg lurte på om dette gikk på forsikring eller om jeg må punge ut selv.

ps: har Chess sin forsikring

pps: vet noen hva en slik reperasjon kommer til å koste?

Endret av tjomi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Jeg kjøpte for ca 6 måneder siden en nokia 6270 igjennom chess.

Den har vært inne til reperasjon en gang allerede fordi den hadde en tendens til å restarte seg, og klikka helt en dag.

Men jeg hadde et lite uhell med den idag, jeg slo den ved en tilfeldighet av databorde og ned på gulvet, må nevnes at den funket fint etter det.

Men nå noen timer senere virker ikke knappene foran på mobilen (tall-knappene virker fremdeles).

Jeg merket det når jeg skulle sende en melding at jeg måtte trykke flere ganger før den reagerte, og nå virker ingen av knappene frempå. (og slideren føles ut som den skal til å gå)

Så jeg lurte på om dette gikk på forsikring eller om jeg må punge ut selv.

ps: har Chess sin forsikring

pps: vet noen hva en slik reperasjon kommer til å koste?

7402079[/snapback]

Det kommer jo sevsagt an på vilkårene i Chess sin forsikring. Og etter det jeg kan se så må du betale selv...

Lenke til kommentar

Innbo forsikring kan være aktuelt om du har en Topp/Super/Utvidet forsikring, men regn med at egenandelen begynner på 1500 kroner på de fleste.

De fleste mobilforskringer dekker kun hvis andre er skyld i skaden, så hvis du er klønete selv måtte du valgt en annen forsikring. Beklager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...