Boralis Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Innstalerte denne driveren men da klarer ikke jeg å kjøre 3d mark test på std innstillinger uten at det låser seg. Gikk tilbake til 6193 driveren og da kjører jeg med innstillingene som vist i profil, er det andre som har samme prob? Lenke til kommentar
ExcaliBuR Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Kjører du med Beta 6200, eller de som ble git ut 14.11? Hvis det er de som er gitt ut 14.11 så kan jeg sjekke, fordi det er disse jeg kjører. 3DM2K1SE330 er faktisk det spillet jeg spiller minst =) :razz: Lenke til kommentar
Bossman Skrevet 18. november 2002 Del Skrevet 18. november 2002 Jeg hadde store problemer med de driverne. Spillet hang seg ved startup hele tiden. Nå har jeg faktisk gitt opp hele ATI kortet og i den anledningen bestilt meg Geforce 4 for å se om det hjelper noe for nå er jeg drittlei laggen på maskinen min. Det skal jo ikke være mulig :sad: En 2.53 mhz 533bus, Corsair 512mb XMS3500 og Gigabyte Ultra kortet (845pe chipsettet) skal jo være noe form for sinke. Skjermkortet er det heller ikke noe galt med ettersom jeg brukte det på min gamle XP1700 og der gikk det faktisk bedre. Fikk ikke mer en litt over 7000 poeng med ATI kortet med den maskinen jeg har nå og det er vel skammelig dårlig? Mulig det kanskje kan være noen andre komponenter på min pc som ikke liker ATI kortet, men det må da gå ann å fikse igrunn. Vel, for se om det hjelper med Geforce 4 selv om jeg koste meg med ATI på den forrige pc, men jeg orker ikke lagging i spill for det var liksom det jeg skulle unngå med å kjøpe ny pc :sad: Er skikkelig deppa :sad: Kanskje jeg skulle tatt et annet hovedkort. Leste så mye skryt av Gigabyte kortet så det var derfor jeg tenkte jeg skulle prøve det og det virker jo dønn stabilt, men liker antakligvis ikke ATI kortet mitt :sad: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå