Gå til innhold

Nintendo WII, utsatt i Norge?

XtaZ

Anbefalte innlegg

Ringte å prata med hovedsentralen til Elkjøp nå å han jeg prata med sa at han hadde hørt at Wii har blitt utsatt en ukes tid! Altså ikke bare på Elkjøp men overalt i Norge!! Så istedenfor 8. Des, så må vi vente til rundt den 14.! Er det noen andre som har hørt dette?! Hvis det er sant så blir jeg FORBANNA for nå har jeg faenmeg venta lenge nok!

Kan noen vær så snill å fortelle meg at dette ikke er sant å bare en misstolkning fra han sin side??

Endret av ttt
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette har jeg vondt for å tro. Ser ut som alt går på skinner foreløpig: http://nintendo.no/notice/notice_read.asp?id=325

7401947[/snapback]

Ja så at det gikk bra med pakkinga og leveringa jeg også så skjønner ikke hvorfor det skulle ha blitt utsatt på noen måte men får satse på at den karen jeg prata med bare har misforstått :) Men blir jævlig nervøs når man hører sånt da :p

Lenke til kommentar

Det står fortsatt 8.des på leveringen min på komplett.no... Og de er veldig flinke til å gi tilbakemelding..

Det kan stemme at akkurat den elkjøp-butikken ikke får før en uke etter, siden det ikke kommer like mange Wii-konsoller til Norge til release som ventet, så kan hende at den ene butikken ikke får..

Lenke til kommentar
Det står fortsatt 8.des på leveringen min på komplett.no... Og de er veldig flinke til å gi tilbakemelding..

Det kan stemme at akkurat den elkjøp-butikken ikke får før en uke etter, siden det ikke kommer like mange Wii-konsoller til Norge til release som ventet, så kan hende at den ene butikken ikke får..

7402260[/snapback]

Han jeg prata med sa det gjaldt alle butikker i hele Norge å ikke bare Elkjøp. Men han har nok bare missforstått ;) nintendo sier jo at alt går etter planen så :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...