kornelen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Til de som bestemmer på diskusjon.no! Jeg lurer på om det hadde vært mulig å lage en egen plass til camping ting. F.eks diskutere campingvogner osv... har dette vært oppe før eller?? Endret 1. desember 2006 av kornelen Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Til de som bestemmer på diskusjon.no!Jeg lurer på om det hadde vært mulig å lage en egen plass til camping ting. F.eks diskutere campingvogner osv... har dette vært oppe før eller?? 7401773[/snapback] Campingvogner går vel under Bil og Motor vel? Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ser helst at Caravanklubben ikke gjør sitt inntog på forumet. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Campingvogner kan umogleg være noko stort diskusjonstema på eit PC-forum (var i alle fall det i utgangspunktet). «Bil og motor» og «Sport og fritid» er vel passande til formålet? Lenke til kommentar
TSP Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Jeg ser personlig ingen grunn til en egen campingvognkategori. Passende kategorier hvor dette kan diskuteres er allerede nevnt av Zeph. En tredje mulig kategori kan muligens være det nylige opprettede forumet Ferie og Reiser. Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 rolig folkens, bare en tanke vet dere dere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg