Joakim Gjerde Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg bruker macen min til å kode en del php, og nå er jeg lei av og måtte laste det opp via ftp for hver gang. Og hvisse ganger har jeg jo ikke tilgang til nett. Derfor vil jeg få satt opp en server med støtte for php på macen. Jeg har allerede satt i gang apache men får ikke php til å funke. Noen som har en tutorial for dette? Helst på norsk. Har funnet xamp til mac men denne virker vist kun til intel basserte men min er ikke intel basert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.mamp.info/en/index.php Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Har du prøvd dette selv eller? Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja. For testing funker MAMP strålende, og det var vel det du var ute etter? Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp det var det. Har egen server som durer og går, men er så kjipt å måtte laste opp via ftp hele tiden. Har innstalert MAMP nå og det virket veldig bra. Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå