fantegutt Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hei jeg er en gutt på 16 år jeg er jomfru *flau* hatt endel sjangser til å ha samleie med noen få jenter men pga av usikkerhet har jeg ikke tort, føler meg veldig klar, det jeg lurer på er om jeg burde barber nedentil, hvor jeg skal komme dersom jeg ikke bruker kondom elr dersom hun runker meg, er redd for at jeg skal komme for tidelig og at jeg ikke skal "duge" liksom ikke være noe flink? jeg har ca 15 cm lang vil dama bli skuffa elr duger det? takker for svar Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Ingen grund til å være flau over å være jomfru. kjenner folk som er i midten av 20 åra og fortsatt jomfru, det gjør dem ikke til noen dårlige mennesker av den grund. Det med å intimbarbere er veldig individuelt, og har begynt å bli "normalt" hos gutter også. det må du velge selv, hva du ønsker. Jeg personlig gjør det, men det er fordi kjæresten min liker det. Skal du inn i henne, ville jeg brukt kondom uansett, og ikke "hoppe av i svingen". et uhell skjer fort. Har du kondom så er det bare å komme inne i henne. Jeg huskjer første gangen, jeg kom mye raskere enn jeg skulle ønske, men siden det var nytt og spenende, så var jeg raskt klar igjenn. Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen. 15 cm er gjennomsnittet, så blir hun skuffet er det noe galt med henne Endret 1. desember 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
St-Cruz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ingen grund til å være flau over å være jomfru. kjenner folk som er i midten av 20 åra og fortsatt jomfru, det gjør dem ikke til noen dårlige mennesker av den grund. Det med å intimbarbere er veldig individuelt, og har begynt å bli "normalt" hos gutter også. det må du velge selv, hva du ønsker. Jeg personlig gjør det, men det er fordi kjæresten min liker det. Skal du inn i henne, ville jeg brukt kondom uansett, og ikke "hoppe av i svingen". et uhell skjer fort. Har du kondom så er det bare å komme inne i henne. Jeg huskjer første gangen, jeg kom mye raskere enn jeg skulle ønske, men siden det var nytt og spenende, så var jeg raskt klar igjenn. Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen. 15 cm er gjennomsnittet, så blir hun skuffet er det noe galt med henne 7401558[/snapback] Slike svar skulle det vært flere av her Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen. 7401558[/snapback] Tja, jeg holdt på godt over en time første gangen, og selv da kom jeg ikke. Til slutt måtte jeg bare avbryte fordi det ble for sårt. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fribbern, utrolig bra svart! Helt enig med alle dine punkter. Bruk kondom, ikke stress, vent til du føler deg helt trygg. Dette er ihvertfall mine kjøreregler. Er selv jomfru, men har satt meg disse reglene på forhånd slik at man slipper å ta slike avgjørelser i en presset situasjon. Da pleier de ofte å bli vurdert feil. Og forresten, 16 år? ser ingen grunn til at du føler at du burte ha gjort det? Det alle dine kammerater skryter av, er stort sett bare skryt. Trekk bort halvparten, så har du sannheten. De er ikke no mer normale en deg Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen. 7401558[/snapback] Tja, jeg holdt på godt over en time første gangen, og selv da kom jeg ikke. Til slutt måtte jeg bare avbryte fordi det ble for sårt. 7401958[/snapback] tror nok det er meget individuelt hvor lenge man holder.. har også fått høre fra alle kanter at man så vidt rekker stikke den inn, før man er ferdig første gangen, men det var ihvertfall ikke min erfaring. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Og forresten, 16 år? ser ingen grunn til at du føler at du burte ha gjort det? Det alle dine kammerater skryter av, er stort sett bare skryt. Trekk bort halvparten, så har du sannheten. De er ikke no mer normale en deg Vel gjennomsnittsalderen for å ha gjennomført samleie for gutter er på 18,2, så hvis "alle" vennene dine har gjort, er det nok en mulighet av noen av dem lyger på seg noe. Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen.7401558[/snapback] Tja, jeg holdt på godt over en time første gangen, og selv da kom jeg ikke. Til slutt måtte jeg bare avbryte fordi det ble for sårt.7401958[/snapback] /Slettet Endret 27. februar 2018 av BrukerSlettet Lenke til kommentar
Πεισιθάνατος Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 tror nok det er meget individuelt hvor lenge man holder.. 7402049[/snapback] My point exactly! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen. 7401558[/snapback] Tja, jeg holdt på godt over en time første gangen, og selv da kom jeg ikke. Til slutt måtte jeg bare avbryte fordi det ble for sårt. 7401958[/snapback] Å inn i musen hvor lenge du skulle holde ut da.. 7402068[/snapback] en time er da ikke så forferdelig mye?! Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Er vel ikke normalt å holde lenge første gangen.7401558[/snapback] Tja, jeg holdt på godt over en time første gangen, og selv da kom jeg ikke. Til slutt måtte jeg bare avbryte fordi det ble for sårt.7401958[/snapback] Å inn i musen hvor lenge du skulle holde ut da..7402068[/snapback] en time er da ikke så forferdelig mye?!7402090[/snapback] Slettet Endret 27. februar 2018 av BrukerSlettet Lenke til kommentar
H.M.Kongen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Syns du ikke 1 time er mye første gang?jikes,jeg tror ikke det tok 1 min engang første gang.. Lenke til kommentar
nerval Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Som sagt, er nok meget individuelt.. Har ikke gått rundt og spurt folk hvor lenge de holdt første gangen.. Kan bare gå utifra egen erfaring.. Det er en god del med konstant kurs mot ja... men med både det ene og det andre inkludert kan jeg være enig med at det er helt normalt.. 7402164[/snapback] Selve samleiet totalt sett var nok på over en time, strukket ut over ett par timer.. Da inkludert henting av isbiter, og diverse annet som bj osv osv osv.. Hmm, begynner å minne mer og mer om en skrytetråd, som ikke var meningen i det hele tatt.. Mitt råd er å ikke bekymre seg over dette på forhånd.. Kommer ingenting godt ut av det.. Tro meg, ive been there.. Alle er nervøse før sin store deby her i livet, bare ikke la det ta overhånd.. Endret 5. desember 2006 av nerval Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Melk deg et par ganger før du drar på daten og utfører sengekosen Trenger strengt tatt ikke å barbere deg, men er det langt som et nissehår(!) så er det vel en god ide å bruke en hårklippemaskin el. til å kutte ned litt.. (ps. om du glattbarberer deg så vil den fremstå som større!) Endret 5. desember 2006 av Blacki Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 du skal ikke se bort ifra at du sliter med å komme første gangen, det gjorde jeg. Det var tross alt en helt ny opplevelse. Lenke til kommentar
Sadfez Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Angående størrelse på penis, så er de fleste jenter enig i at det ikke spiller noen rolle. Så lenge du kan bruke den riktig Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Angående størrelse på penis, så er de fleste jenter enig i at det ikke spiller noen rolle. Så lenge du kan bruke den riktig 7428351[/snapback] Som man lærer etter hvert. Ingen er verdensmester uten å ha prøvt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå