IMG_123 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Halloen! Nå er vi jo i måneden desember, og jeg tenkte jeg skulle pynte pc'n min, slik at den blir mer julevennlig Her kan vi poste ideer, og legge ut linker til bakgrunnsbilder, themes o.l. Legg gjerne ved et bilde av din julepc! Alle wallpapers, themes o.l. Vil bli lagt inn i førsteposten, etterhvert som jeg får oppdatert Wallpapers: Bilde av to stearinlys (Som jeg har tatt selv!) Halvnaken dame i nissekostyme Snømann i hvit snø JuleWindows Xp professional Lys med svart bakgrunn Hvitt lys i et juletre, dekorert med gull Flott designet juletre med rød bakgrunn Gullkule som henger på et juletre med snø på Flott and med nisselue, laget av Sirhaavard Nisse som sier: God jewl The Simpsons med julepynt Pent juletre i skogen Juletre med lys, dekket av snø En wallpaper pack! (Inneholder minst en julebakgrunn) Et fantastisk pent juletre Fint bilde av nissen som drikker Coca Cola Skjermsparere Side hvor du kan laste ned skjermsparere Coca Cola skjermsparere Andre programmer Smart kalender som gjør det lettere å planlegge og huske på alt du skal gjøre i julen! Stilig programm hvor du kan lage snarveier til alle programmene dine! Gjør at det blir en fin juledekor rundt skjermen (Kun på Mac) Html-dokument som lager snøvær på skrivebordet! Legger ved instruksjon i en spoiler under. Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lagre det i samme folder som bakgrunnsbildet du vil bruke. Åpne det i notepad og bytt ut navnet på bakgrunnsbildet (Wallpaper.jpg nesten nederst), med det du vil bruke. Bakgrunnsbildet må ha samme oppløsning som windows kjører i og Active Desktop må være aktivert. Velg så html-dokumentet som bakgrunn på skrivebordet. Om du har en veldig treg prosessor kan du stille på antall snøfnugg og hastighet i html-fila (står forklart). Det beste er at den bruker nesten ingen ressurser når den ikke er synlig (når skrivebordet er dekt til med vinduer). Themes/Skins Flott juleskin til Firefox (Virker kun på 2.0) Et juletheme til windows En fin visualstyle til windows (Bruk patchen under) PATCH Et lekkert juletheme Flere julethemes Stilig visualstyle (kke noe med jul å gjøre) Herlig juleskin til winamp Noen julewidgets fra Opera Om noen av lenkene ikke skulle virke er det bare å sende en pm, slik at jeg kan fikse det God Jul alle sammen! Endret 17. desember 2006 av Firetrucken Lenke til kommentar
drugis Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 dette bilde for holde Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 dette bilde for holde 7401527[/snapback] hvor ble det av brystvortene? Lenke til kommentar
drugis Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 dette bilde for holde 7401527[/snapback] hvor ble det av brystvortene? 7401538[/snapback] hehe, hmmm hvet faktisk ikke Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 http://www.deviantart.com/deviation/134423...tic+sort%3Atime Bruker den wallpaperen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Min jule-desktop Fin, ikke sant? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Min jule-desktop Fin, ikke sant? 7402749[/snapback] Kjempefin! Hvor lastet du ned den kalenderen? Eller det det noe som er standard på Mac? Endret 1. desember 2006 av Firetrucken Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Min jule-desktop Fin, ikke sant? 7402749[/snapback] Kjempefin! Hvor lastet du ned den kalenderen? Eller det det noe som er standard på Mac? 7402967[/snapback] Er sikkert Rainlendar. Og OSet er nok windows edit: skrev om en linje Endret 1. desember 2006 av BigFatty Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Ok Noen som har noen smarte juleideer? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg Coca-Cola reklamen som screensaver (den julereklamen) og fiksa litt på desktoppen Som vanelig, et trykkbart bilde Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg Coca-Cola reklamen som screensaver (den julereklamen) og fiksa litt på desktoppen Som vanelig, et trykkbart bilde 7404699[/snapback] Nice Gidder du å legge ut en link til skjermspareren? Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har jeg Coca-Cola reklamen som screensaver (den julereklamen) og fiksa litt på desktoppen Som vanelig, et trykkbart bilde 7404699[/snapback] Nice Gidder du å legge ut en link til skjermspareren? 7404715[/snapback] Har filmen på pcn, også bruker jeg microsoft sin video screensaver Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Windows setter meg i den rette stemningen hvert år. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Dette bildet har jeg tatt selv. Ingen modding i PS eller noe.. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har ikke noe julebakgrunn sålangt, men maskinen min er klar for julen likevel: Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Windows setter meg i den rette stemningen hvert år. 7404862[/snapback] Den var stilig! Masse annet bra her! Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kjempefin! Hvor lastet du ned den kalenderen? Eller det det noe som er standard på Mac? 7402967[/snapback] Takk for at synes den var fin. Bigfatty har rett, det er rainlender. Og bruker Windows ja. Jeg regner med du trodde det var mac pga. den lille kule tingen nederst? Det er Objectdock. Og takk til Firetrucken for bakgrunnsbilde, håper det var greit at jeg brukte den? Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Nå har jeg Coca-Cola reklamen som screensaver (den julereklamen) og fiksa litt på desktoppen Som vanelig, et trykkbart bilde 7404699[/snapback] Hvilket skin bruker du? Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Har det bildet der nå.. Er det noen som vet om bra skrivebordsbakgrunner som symboliserer det kristne budskapet i Julen? Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Kjempefin! Hvor lastet du ned den kalenderen? Eller det det noe som er standard på Mac? 7402967[/snapback] Takk for at synes den var fin. Bigfatty har rett, det er rainlender. Og bruker Windows ja. Jeg regner med du trodde det var mac pga. den lille kule tingen nederst? Det er Objectdock. Og takk til Firetrucken for bakgrunnsbilde, håper det var greit at jeg brukte den? 7406251[/snapback] Ja, det var derfor jeg trodde det var mac Det er selvfølgelig helt greit at du bruker bildet mitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå