Teodorull Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Litt on topic igjen. Jeg vil gjerne nominere Dimanche sin avatar. Hver gang jeg ser den føler jeg meg litt mer i julestemning Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Er det bare meg, eller er disse to juleavatarene veldig ulike? Zeromac sin er tegnet bra, og den passer til selve reven (?) i bildet. brd sin er jo bare tegnet i paint, og den er ikke særlig pen etter min mening.. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 De som har for store avatarer både i filstørrelse og pixelstørrelse vil få avatarene fjernet med mindre de retter på dette før nominasjonsrunden er ferdig. Det gjelder blant annet Nevnarion og Grievdus. Det er regler for avatarstørrelse på dette forumet og de ønsker hvertfall jeg å følge. En konkurranse med avatarer som bryter forumretningslinjer er ikke noe særlig. De av dere som har for stor avatar bes om å forminske denne i løpet av tiden fram til 10. desember. Dere har altså noen dager på dere. Takk! Snorre Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Moderatortendensene er ikke lett å bli kvitt nei Orresnei Kan vel like greit si det slikt at avatarer som overstiger reglene vil bli fjernet ila kvelden. Så like greit å skalere ned først som sist. Og ønsker du virkelig å få avataren din byttet ut med Britney bilder Orresnei? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Sånn, da er det fixed. Beklager, men jeg tenkte faktisk ikke over at den var for stor. Filstørrelsen var hvertfall ikke for stor, og når jeg laster opp blir den automatisk skalert ned til 80x80. Hvis jeg hadde flydd rundt med 90x90-avatar så tror jeg den hadde vært fjerna for lengst. Har jo hatt den avataren siden jeg kom hit. (Uten nisselue da). Men uansett, fiksa nå. Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Det var en lang liste! Men jeg har min favoritt iallefall Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Sånn, da er det fixed. Beklager, men jeg tenkte faktisk ikke over at den var for stor. Filstørrelsen var hvertfall ikke for stor, og når jeg laster opp blir den automatisk skalert ned til 80x80. Hvis jeg hadde flydd rundt med 90x90-avatar så tror jeg den hadde vært fjerna for lengst. Har jo hatt den avataren siden jeg kom hit. (Uten nisselue da). Men uansett, fiksa nå. 7441937[/snapback] Takk skal du ha Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Dotten herved nominert ; Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Dotten herved nominert ; 7443938[/snapback] Herved, og for tredje gang. Dette lover godt for Supermodden. Lenke til kommentar
Slikape Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) jeg stemmer for at nicket ikke blir nevnt ved siden av avataren slik at man stemmer på avataren, og ikke basert på hvem som eier avataren (ja jeg at vet mange vet hvilken avatar som hører til hvem, men det vil i allefall begrense dette). Nicket blir selvsagt vist i etterkant, når avstemmingen er ferdig. Endret 7. desember 2006 av Darx Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nominerer Knut_ sin avatar. Synes den var litt tøff. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg stemmer for at nicket ikke blir nevnt ved siden av avataren slik at man stemmer på avataren, og ikke basert på hvem som eier avataren (ja jeg at vet mange vet hvilken avatar som hører til hvem, men det vil i allefall begrense dette). Nicket blir selvsagt vist i etterkant, når avstemmingen er ferdig. 7444427[/snapback] Nja, skeptisk. Ta for eksempel Dotten sin avatar. Den hadde ikke vært like stilig hvis det hadde vært jeg som hadde brukt den, fordi Dotten er supermoderator og forumets største Supermann-fan. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Avatarer står ofte i sammenheng med hvem brukeren er, og derfor vil mange også ta med dette i sin vurdering når de bestemmer seg for hvem de vil stemme på. Dette er en naturlig konsekvens av at bilder uttrykker noe, og om bildet reflekterer og viser hva slags bruker det er teller det såklart positivt. Jeg vil påstå at de som stemmer på bruker allerede kjenner til avataren til denhne person, noe du også selv sier, og dermed vil fjerning av nick ha liten betydning. Det er såklart mulig å gjøre det, men spørsmålet er om brukerene generel sett vil det. Om de aller fleste brukerene er enige i dette vil det jo være fullstendig legitimt å utføre en avstemning på denne måten. Dersom flertallet ønsker en avstemning med navnene synes jeg vi skal la de stå der. Jeg kommer til å følge med i tråden noe jeg jo alltid har gjort. Dersom det virker som om dette er noe brukerene vil gjør vi det slik. Hvis ikke lar vi være. Jeg er fullstendig enig med deg i at dette med å stemme på brukeren istedenfor avataren er veldig ødeleggende. Dog er dette noe vi bare må leve med. Snorre Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kommer til å følge med i tråden noe jeg jo alltid har gjort. 7445984[/snapback] Tjæh, du følger med sier du? Derfor Dotten er blitt nominert tre ganger, og har gjentatte ganger selv truet med å bytte ut avataren din dersom du ikke satte han opp på listen over nominerte? Og han fortsatt ikke har havnet på listen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg kommer til å følge med i tråden noe jeg jo alltid har gjort. 7445984[/snapback] Tjæh, du følger med sier du? Derfor Dotten er blitt nominert tre ganger, og har gjentatte ganger selv truet med å bytte ut avataren din dersom du ikke satte han opp på listen over nominerte? Og han fortsatt ikke har havnet på listen? 7446122[/snapback] Ehem. Dette var flaut... Får vel sette ham opp først som sist da. Lenke til kommentar
Sindrelol Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Jeg nominerer Strang3r sin. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 jeg stemmer for at nicket ikke blir nevnt ved siden av avataren slik at man stemmer på avataren, og ikke basert på hvem som eier avataren (ja jeg at vet mange vet hvilken avatar som hører til hvem, men det vil i allefall begrense dette). Nicket blir selvsagt vist i etterkant, når avstemmingen er ferdig. 7444427[/snapback] Nja, skeptisk. Ta for eksempel Dotten sin avatar. Den hadde ikke vært like stilig hvis det hadde vært jeg som hadde brukt den, fordi Dotten er supermoderator og forumets største Supermann-fan. 7444611[/snapback] Nettop! Jeg heter Firetrucken og derfor har jeg bilde av en firetruck. Jeg kunne ikke hatt bilde av en dorull med skjegg liksom.. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nettop! Jeg heter Firetrucken og derfor har jeg bilde av en firetruck. Jeg kunne ikke hatt bilde av en dorull med skjegg liksom.. 7446671[/snapback] Det skulle tatt seg ut! Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hmm, jeg lager meg juleavatar så snart jeg kommer hjem fra jobben Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Jeg nominerer haakie sin. Endret 7. desember 2006 av Leptox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg