Gå til innhold

Juleavatartråden for nominasjon til konkurranse

Snorre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke nødvensigvis, men vedkommende bør kanskje nomineres på nytt.

7431853[/snapback]

Ja, enig der. For å dra sammenligningen litt langt: Hvis man stemmer til miss world elns, (gjør man det :hmm:) så kan ikke hun man stemmer på plutselig skifte utseende. Men det bør vel være greit å pynte da.

7431956[/snapback]

Neinei. Det blir feil! Som vi alle vet baserer Miss World seg kun på det indre! Avatarkonkurransen derimot går bare på det ytre.

Lenke til kommentar
Ikke nødvensigvis, men vedkommende bør kanskje nomineres på nytt.

7431853[/snapback]

Ja, enig der. For å dra sammenligningen litt langt: Hvis man stemmer til miss world elns, (gjør man det :hmm:) så kan ikke hun man stemmer på plutselig skifte utseende. Men det bør vel være greit å pynte da.

7431956[/snapback]

Neinei. Det blir feil! Som vi alle vet baserer Miss World seg kun på det indre! Avatarkonkurransen derimot går bare på det ytre.

7432255[/snapback]

Ok, my bad. :blush: hehe

Lenke til kommentar

7432255[/snapback]

Det blir også feil. Når man ser på en del som er blitt nominert skjønner man at det er på grunnlag av personen som eier avataren, og ikke avataren i seg selv.

Lenke til kommentar
Jeeej, kul tråd. :p

Og da er Tomat-Ulf nominert.

av-36268.jpg - Tomat-Ulf

7432756[/snapback]

7432255[/snapback]

Det blir også feil. Når man ser på en del som er blitt nominert skjønner man at det er på grunnlag av personen som eier avataren, og ikke avataren i seg selv.

7432295[/snapback]

Bare jeg som ser den? :hmm:
Lenke til kommentar

7432255[/snapback]

7432295[/snapback]

men fankern da, er det ingenting som baserer seg kun på det ytre lenger?

Endret av Pinglebolle
Lenke til kommentar
Får nominere NgZ, jeg da :p

7435850[/snapback]

Hurra! Det får meg jo til å lure på om du er en tilhenger av The Flying Spaghetti Monster?

edit: Feilskrev navnet på guden, gitt. Det er jo ikke bra.. *trøtt*

Endret av NgZ
Lenke til kommentar
De nominerte burde jo strengt tatt ikke få lov å skifte avatar nå da. Da blir det jo feil. Det er jo den avataren man har nå som er nominert, ikke den man skifter til.

7428033[/snapback]

Skal man nekte noen å skifte en avatar pga en forumkonkurranse? ^^

7429152[/snapback]

Hehe, nei ikke akkurat det jeg mente da. Men da burde man bli nominert på nytt for den nye avataren hvertfall. Greit at man fikser litt på den og sånn, men å fks. skifte til en helt ny avatar ville jo ødelagt litt. ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...