Abnegation Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Da har jeg fått lagt til de to siste nomineringene. Begynner å bli et bra antall på nominerte nå! 7426455[/snapback] Hvor mange blir det i hver nominasjonspulje? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Det blir først to polls, hver med sin halvpart avatarer. Hvis jeg ikke har telt feil er vi oppe i 34 nominerte avatarer nå. Det vil si at det blir 17 i hver avstemning. Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg nominerer Mr_Razer sin avatar, flott jule avatar! Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Dotten får min nominasjon. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Eyh, enten begynner jeg å bli sinnsvak eller så leste jeg vel at jeg ble nominert. Egoet mitt trenger virkelig dette. Hvis ikke kan det være jeg misbruker mine modkrefter og Orresnei kan ende opp med en avatar bestående av lumske Britney bilder. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nå ble du dobbelnominert Dotten. Du kommer nok opp på listen eventually. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ettersom jeg ikke har sett de omtalte lumske Britney-bildene enda, synes jeg det var en veldig god idé. Jeg nominerer Dotten til å gjøre dette, og ettersom dotten er den eneste nominerte, så blir det han som gjør det. Kjør på. Lenke til kommentar
Swedish Killer Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 jeg nominerer min (neida) -- Men kommer nok til å stemme på bundy sin. Den er veldig bra laget og liker de dere Dokumon (hva faen de heter) fra før av Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Da har jeg laget juleavatar. Ett minutt i paint. Gah. Får lage noe bedre en gang. Men feiringa av AIDS-dagen var over for lenge siden. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg antar det ikke er lov for dem som alt er nominert å redigere/skifte avatar nå ... eller? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Haha....mange bra avatarer her gitt! Lenke til kommentar
TSP Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har valgt å vente med å nominere helt til nå fordi jeg ville lage min beslutning mer på bakgrunn av selve avataren og ikke nominere for eksempel Orresnei, selv om han er en av de jeg syns best om og i tillegg har fet avatar. Den beslutningen ville i så fall blitt tatt mest fordi det var Orresnei som brukte den. Jeg velger å nominere andir Til Snorre: [URL=http://www.diskusjon.no/index.php?showuser=94447][IMG=http://www.diskusjon.no/uploads/av-94447.gif][/URL] - andir Arg, jeg hadde tenkt å lage en slik tråd.. Pytt pytt.. 7405221[/snapback] Jeg hadde tenkt det samme, mange dager før 1. April og tråden skulle lanseres 1. Desember klokken 21:00, jeg er jo starteren av avatartråden og gratisvatartråden, men likevel har jeg ikke lansert noen av avatarkonkurransene. Jeg burde ha eneretten... Endret 5. desember 2006 av The Strategy-player Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg antar det ikke er lov for dem som alt er nominert å redigere/skifte avatar nå ... eller? 7427326[/snapback] Jo, du kan gjøre det helt til selve stemmingen begynner. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) De nominerte burde jo strengt tatt ikke få lov å skifte avatar nå da. Da blir det jo feil. Det er jo den avataren man har nå som er nominert, ikke den man skifter til. Endret 5. desember 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 De nominerte burde jo strengt tatt ikke få lov å skifte avatar nå da. Da blir det jo feil. Det er jo den avataren man har nå som er nominert, ikke den man skifter til. 7428033[/snapback] Enig med at de ikke bør få skifte avatar, men synes vi kan godt få pynte litt på den Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) De nominerte burde jo strengt tatt ikke få lov å skifte avatar nå da. Da blir det jo feil. Det er jo den avataren man har nå som er nominert, ikke den man skifter til. 7428033[/snapback] Skal man nekte noen å skifte en avatar pga en forumkonkurranse? ^^ Anyway, jeg forandret litt på min. Litt mer julete nå. =D Endret 5. desember 2006 av SteffyBoy Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg nominerer neppe, med sin Emu med nisselue ^^ Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Da var de to nye nominasjonene lagt til. Er bare å fortsette med nomineringen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 De nominerte burde jo strengt tatt ikke få lov å skifte avatar nå da. Da blir det jo feil. Det er jo den avataren man har nå som er nominert, ikke den man skifter til. 7428033[/snapback] Skal man nekte noen å skifte en avatar pga en forumkonkurranse? ^^ 7429152[/snapback] Ikke nødvensigvis, men vedkommende bør kanskje nomineres på nytt. Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Ikke nødvensigvis, men vedkommende bør kanskje nomineres på nytt. 7431853[/snapback] Ja, enig der. For å dra sammenligningen litt langt: Hvis man stemmer til miss world elns, (gjør man det ) så kan ikke hun man stemmer på plutselig skifte utseende. Men det bør vel være greit å pynte da. Vet det er feigt å spørre om noen kan nominere en, så derfor gjør jeg det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg