Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 skal det stemmes? 7415232[/snapback] Lær deg å les Nomineringen tar slutt den 10. november. Etter det vil det bli opprettet to tråder med avstemninger der man stemmer på den beste avataren. Det vil si at halvparten av avatarene vil komme i avstemningen i den ene tråden mens resten havner i den andre tråden. Avstemningen kommer til å vare fram til den 14. Når avstemningene er ferdig oppretter man en ny avstemning der de ti beste fra de første avstemningene skal stemmes på igjen. Denne avstemningen varer fram til den 18. Etter denne semifinalen opprettes en finaleavstemning der de tre beste skal gjennomgå en siste avstemning. Den som vinner denne avstemningen har da vunnet konkurransen om beste juleavatar på diskusjon 2006. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Eg nominerer: Edge sin: EDIT: Jeg er treg Endret 3. desember 2006 av Christian93 Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Eg nominerer: Edge sin: Den er nominert av Burtmasta på forrige side. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan man fortsette med å julematisere avataren sin etter at man er blitt nominert? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan man fortsette med å julematisere avataren sin etter at man er blitt nominert? 7415556[/snapback] Jeg hadde ikke juleavatar en gang da jeg ble nominert, så det må man nesten anta. Så snart avstemningen begynner er det vel greit å beholde samme versjon gjennom hele. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Nomineringen tar slutt den 10. november. Jaja. November til neste år eller Orre? 7415110[/snapback] Auch. Der skulle det såklart stå desember. Anngående dette med forandring etter at den er nominert må vel det være lov. Men så snart avstemningen begynner, den 10. desember, får man ikke forandre på avataren da dette regnes som fjusk. Endret 3. desember 2006 av Orresnei Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg nominere Demille Endret 3. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan man fortsette med å julematisere avataren sin etter at man er blitt nominert? 7415556[/snapback] Ja. Alt du trenger å gjøre er å gi bedskjed til Orresnei. Send han em PM med bilde å link til din profil for å gjøre det enkelere for han Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Kan man fortsette med å julematisere avataren sin etter at man er blitt nominert? 7415556[/snapback] Ja. Alt du trenger å gjøre er å gi bedskjed til Orresnei. Send han em PM med bilde å link til din profil for å gjøre det enkelere for han 7416432[/snapback] Også kan man ikke fikse mer på den etter 10 desember.. Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Kan man fortsette med å julematisere avataren sin etter at man er blitt nominert? 7415556[/snapback] Ja. Alt du trenger å gjøre er å gi bedskjed til Orresnei. Send han em PM med bilde å link til din profil for å gjøre det enkelere for han 7416432[/snapback] Vet du igrunn hva du snakker om nå..? Avatarene i hans første innlegg er jo hotlinka til avataren i profilen vår, altså blir de (avatarene) oppdatert like fort i innlegget hans som i profilen vår. Altså er jo ikke linkinga noe problem. Tenkte bare at det ikke var lov ettersom hvis vi forandrer på avataren er jo ikke det akkurat den samme som den som ble nominert. Endret 3. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 (endret) Jeg nominerer Veitafan sin avatar, fordi den er tr00. Mangler bare snøen Endret 3. desember 2006 av Smallville Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Hahaha, sykt bra. Passa utrolig godt. Lenke til kommentar
Bautastein Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 nominerer Grievdus Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Anki91 får jeg nominere. En robotnisse(eller hva de nå er) er vel mer å foretrekke enn en avatar man kun setter på en lue Ellers må jeg si Orresnei sin er imponerende. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Om ikke Dotten sin er nominert før, så er den hvertfall det nå. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg fikset litt på min avatar jeg Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) En robotnisse(eller hva de nå er) er vel mer å foretrekke enn en avatar man kun setter på en lue 7420548[/snapback] Tjæh, er ikke helt enig med den ass Synes det blir mer personlig om man tar den gamle avataren og julifiserer den. Blir liksom ikke det samme å bare søke på santa på google, for så å ta den første og beste! Din avatar er derimot noe annet. Du blir jo forbundet med supermann, så da blir det likevel personlig Endret 4. desember 2006 av Negotiation Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Anki91 får jeg nominere. En robotnisse(eller hva de nå er) er vel mer å foretrekke enn en avatar man kun setter på en lue *avarar* Ellers må jeg si Orresnei sin er imponerende. 7420548[/snapback] Tusen takk Dotten Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Mange geniale jule-avatarer her da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg