Dotten Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Aalton sin er vel egentlig den samme som Jarmo sin. Er muligens flere som har den der. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg nominerer Zeph: Dette er kvalitet. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Pixelart, fancypants Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Nomineringen avsluttes om 1 time og 15 minutter. Lenke til kommentar
eivi91 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Nominerer Jan-Ove sin. Jippi! EDIT: (Evil-Duck) Endret 9. desember 2006 av eiv880 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Morsomt. Av de nominerte liker jeg anki91 sin best. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Aalton sin er vel egentlig den samme som Jarmo sin. Er muligens flere som har den der. 7464031[/snapback] Kennethdammyr har også denne, så jeg foreslår vi kaller den juledugnad.no Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det må være opp mot 40 nominerte her, men er vel kun 4-5 som jeg i det hele tatt vil vurdere å stemme på. Ser at Psilocybe vant i 2004, med fredrikrb på 2. og Darkness på 3. [link] Faktisk en juleavatarkonkuranse med premie, av alle ting I fjor byttet Psilo og Fredrikrb plass og fredrikrb gikk av med seieren. [link] I år er ikke fredrikrb med, såvidt jeg kan se. Noen som husker hvordan hans avatar så ut i fjor? Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva? Nominasjoner snart ferdig og jeg fant nettopp denne tråden? =/ Kommer ikke til å finne en juleavatar å nominere i tide, nå. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Det må være opp mot 40 nominerte her, men er vel kun 4-5 som jeg i det hele tatt vil vurdere å stemme på. (...) I år er ikke fredrikrb med, såvidt jeg kan se. Noen som husker hvordan hans avatar så ut i fjor? 7464950[/snapback] Jeg telte nettopp og det er 49 nominerte om jeg telte riktig. Jeg husker ikke hvilken avatar han hadde i fjor, men seieren var sikkert ufortjent @Mr.Crowley, er laget masse juleavatarer i avatartråden til folk, sjekk i den om du finner noen gode juleavatarer. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Bildene førsteposten burde egentlig ikke være hotlinket til profilavataren. Da kan man jo ikke sjekke bakover neste år. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 @Mr.Crowley, er laget masse juleavatarer i avatartråden til folk, sjekk i den om du finner noen gode juleavatarer. 7464974[/snapback] Jeg mente at jeg ikke finner noens juleavatar som jeg kan nominere, i tide. For jeg er ganske så fornøyd med min, jeg. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Er glad det ikke er jeg som organiserer denne konkurransen Det mangler ikke på nomineringene. Holder det med to tråder til avstemningen? Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 Er glad det ikke er jeg som organiserer denne konkurransen Det mangler ikke på nomineringene.Holder det med to tråder til avstemningen? 7465091[/snapback] Vet ikke helt :\ Edit: Og der var det slutt på nomineringsrunden. Fra og med dette trispunkt er det ikke mulig å nominere noen avatarer. Avstemninger vil bli satt opp så snart jeg har funnet en passende løsning. Denne løsningen bør baseres på antall nominasjoner, og må derfor tenkes gjennom. Snorre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg