Hk1 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Har tenkt til å selge min gamle dtr til sommer/høst pga vil ha en nyere en Har sett litt på CPI sm, jeg syntes den var jæævli rå. Men tvilte litt når det var CPI Er det noen som har noe å si om denne sykkelen? Er det en kvalitets sykkel? Lenke til kommentar
motorboy Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 Denne sykkelen er helt konge! jeg har en selv og den som ei klokke.... Lett og trimme og den er drift sikker.... Jeg har en selv så det er bare og spørre!? Lenke til kommentar
CPI50SM Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Merket CPI har blitt veldig bedre de siste årene nå... var vell noe billige saker før.. noen enda også... samme med den CPI50SM, men det er for den ble ny ifjor i norge, kvaliteten er bra, og når den svikter, er servicen på Ride også alvorlig bra Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 2. september 2007 Forfatter Del Skrevet 2. september 2007 har kjøpt meg cpi sm nå veldig veldig fornøyd, virker som om dette er en driftssikker og kvalitets mopp. De går også bra ublombert, går jo omtrent like bra som en am6 med eff.anlegg. Digg å kjøre, stiv sykkel, får liksom litt cross følese når man setter seg på Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Graturlerer med flott sykkel! Poster du bilder? Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Gratulerer.. Pen sykkel.. Di dekka på den er så sinsykt deilige.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Nydelig sykkel : Hvor mye ga du for den? Helt ny? GL & HF Endret 3. september 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 takker:D ga 22990 helt ny, har kjørt 11km:P hakke lappen enda Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nydelig sykkel En av favoritt SMene mine egentli så gratulerer ! Lenke til kommentar
Hk1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 takker er det 5 eller 6mm dyse i den? hvor stor dyse anbefales hvis jeg tar ut blomberinga? det står en 72,5 dyse i den nå, blei anbefalt 85, høres det rektig ut?? Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har hatt en CPI SM 50 i over et år nå, og må si jeg er meget missfornøyd med kjøpet. Batteriet har etter noen måneder gått helt tom for strøm, og etter en ny oppladning gikk det knapt 2 uker får det var tomt igjen. Verkstedet skiftet sensor, og det gikk en del bedre etter det. Nå, derimot, har jeg fått de samme problemene, i TILLEGG til at motoren ikke låter som den skal. Toppen av det hele er at min cpi-levrandør har gått konk, så derfor sitter jeg egentlig fint i det. Forhåpentligvis for trådstarter er dette kun et engangstilfelle.. Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Har hatt en CPI SM 50 i over et år nå, og må si jeg er meget missfornøyd med kjøpet. Batteriet har etter noen måneder gått helt tom for strøm, og etter en ny oppladning gikk det knapt 2 uker får det var tomt igjen. Verkstedet skiftet sensor, og det gikk en del bedre etter det. Nå, derimot, har jeg fått de samme problemene, i TILLEGG til at motoren ikke låter som den skal. Toppen av det hele er at min cpi-levrandør har gått konk, så derfor sitter jeg egentlig fint i det. Forhåpentligvis for trådstarter er dette kun et engangstilfelle.. 9435113[/snapback] Uff.. slikt er ikke noe artig. Men hvilken modell er det? 06? Det var en spenningsfeil i batteriet slik at det ladet seg ut istedet for slik det skal. Det har mange fortalt. Låter ikke motoren bra? hvilken lyd er det da? er den orginal? Og hvilken cpi leverandør var det du kjøpte den med ? Men til deg som skal kjøpe... 07 modellene har blitt rettet opp i forhold til 06 modellen. Så trur du kan kjøre ganske så trygt med 07 modellen. Btw, så har jeg også bestilt meg en gul CPI.. Får den i løpet av neste uke Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har 06. Motoren er helt orginal. Etter 6 minutters kjøring sånn cirka, høres en metallyd som blir bare værre og værre, helt til motoren svikter et sekund før den fortsetter. Dette skjer ved ca 61 km/h ved 8000 rpm. Lenke til kommentar
Thomas-A Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 problemet med batteriet ble fikset på 07 modellene. Problemet er at dynamoen lader ut i stedenfor å lade. Om man kjøper en cpi sm ny i dag, så slipper man dette problemet. Jeg har en 07mod og har dermed ikke dette problemet. Jeg er mildt sagt MEGET fornøyd med min cpi sm Lenke til kommentar
Mrpusten Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Jeg har 06. Motoren er helt orginal. Etter 6 minutters kjøring sånn cirka, høres en metallyd som blir bare værre og værre, helt til motoren svikter et sekund før den fortsetter. Dette skjer ved ca 61 km/h ved 8000 rpm. 9445456[/snapback] Tja.. kan det være at du presser den fort hardt? Men orginalt så har jeg jo hørt at de går 65 da... Har du bytta drev eller noe sånt? Høres kanskje ut som det kan være et rusk en plass som forstyrrer litt.. I forgasseren kanskje... Men den lyden der hørtes veldig merkelig ut... Siden den er org så går den vel på garanti? 61 org er jo greit da ! Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Den er 100% orginal. Har kjørt den på maks så å si hele tiden, så kanskje problemet ligger der. Hørt litt etter hvor lyden kom ifra, og det hørtes ut som den kom ifra forgasseren. Lenke til kommentar
Mr. Metalhead Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 Hei!Har tenkt til å selge min gamle dtr til sommer/høst pga vil ha en nyere en Har sett litt på CPI sm, jeg syntes den var jæævli rå. Men tvilte litt når det var CPI Er det noen som har noe å si om denne sykkelen? Er det en kvalitets sykkel? jeg har en CPi sm 07 og er sver for nøyd med den, bare elstarten som pleier og bli ødelakt fort men har jo kikken på den. eneste er at noene av skruene på påtta og noen andre steder har lett for og skru seg ut av seg selv eller så er den veldg god og kjøre lett og trimme går bra..kul lyd, bra utsende jeg vil ambefalle men ikke 06 modellen den har det vert mye som går i styker i motor og sånt men 07 og 08 skal være bra har bare erfaring med 07 jeg men xD Lenke til kommentar
Markelure Skrevet 9. august 2009 Del Skrevet 9. august 2009 er en fordel å sjekke dato før du poster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå