Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei. Dette kan bli litt kronglete: Jeg er på utkikk etter en kopp i stål (Eller uansett materiale, jeg har egentlig ikke peiling) som er ment å ha kaffe eller andre varmedrikker i. Når man kjøper en kaffe på narvesen, f.eks får man en pappkopp som man kaster etter man er ferdig. Jeg er på utkikk etter noe lignende som man kan bruke flere ganger. Jeg vet de bruker sånne som jeg er på utkikk etter på Starbucks i U S and A, men det er litt drøyt langt å dra. Det er viktig at den bare har en sånn "luke" men kan lukke opp og igjen på toppen for å drikke av. Noen som vet hvor de selger slike? Enten på nettet eller i butikker i Moss eller Oslo. Grunnen til at jeg trenger en er for å ha noe å drikke av når jeg går til toget eller flyr rundt i Oslo. Det ser litt corny ut å stoppe opp for å fylle kaffe i den lille termoskoppen hele tiden. Takker for svar. - Plomma Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) SiT (Studentsamskipnaden i Trondheim) selger veldig gode/fine kaffekopper i aluminium med lokk. Klarer dessverre ikke finne noe bilder av disse. Men dersom du har gode venner som studerer her i Trondheim, som skal hjem til din plass til jul, kan du jo høre med om de kan kjøpe med en slik til deg Endret 1. desember 2006 av skag1 Lenke til kommentar
Neophus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Få deg en kaffeavtale hos shell/esso/statoil.. da får du en fancy metallkopp med lokk og greier Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Få deg en kaffeavtale hos shell/esso/statoil.. da får du en fancy metallkopp med lokk og greier 7403951[/snapback] Ah. Det hadde jeg ikke tenk på. Det er jo akkurat sånn jeg tenkte på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå