Gå til innhold

Jeg får bare 4800 med GeForce3 ti200 :(

AK47

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, jeg bruker Detonator XP Driver, versjon 23.11.

De to andre driverne som kan lastes fra http://www.nvidia.com har jeg ikke installert (Personal Cinema WDM Driver og Detonator XP 3D Stereo Driver). For øvrig, hvis jeg prøver å legge inn Detonator XP 3D Stereo Driver versjon 23.11 kommer jeg ikke inn på avanserte skjerminstillinger. Får da bare feilmelding. Men det er vel den første driveren som er viktig.

Lenke til kommentar

AK47: du har jo tross alt "bare" 1GHz da, må jo si at det er jo en rimelig bra sum for en slik CPU.

by the way så får jeg over 3000 på min maskin. se nedenfor

AMD Duron 700@945 MHz

Abit KT7

256 MB PC133 Ram @ CAS2

Geforce 256 DDR (uklokka)

Soundblaster Live 1024 Player

@ Windows XP Pro

3dMark 2001: 3011

[ Denne Melding var redigert av: jovaa på 2001-12-17 16:26 ]

Lenke til kommentar

ok, nå har jeg skiftet fra den nyeste driveren til 23.10. Jeg har installert DirectX 8.1. Og jeg har installert de nyeste Via driverene, med turbo mode. 4XAGP er slått av. Resultat... 4850 :sad:

Det som er rart er at forrige gang jeg hadde Turbomode var det rundt 6000. Men med bugs (hvite streker som tidligere nevnt). Da koblet fra 4XAGP ble jeg kvitt dem, men dog ingen raskere maskin. Med den gamle driveren var det bugs uansett - om det var med eller uten 4XAGP.

I frustrasjon lurer jeg på om jeg skal prøve å overklokke hovedkortet. Deretter grafikkortet om ønskelig - men da ryker jo garantien.

Følg med på utviklingen :smile: Og om du har mulighet - ta del i den :wink: Slutten blir spennende :eek:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...