KillYou Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 lastet ned speedfan og den sier temperaturen min ligger på: 80 på local temp 48 på hdd 67 på core 67 på remote jeg synes dette var mye. programmet sier også at viftene mine ikke går, noe som kan være sant. har bærbar og det kommer ikke mye luft ut på siden. har en Fujitsu Siemens Lifebook S2110 serie Prosessor: AMD Turion MT-34 1,8 GHz 1024 kB L2 Brikkesett: ATI Xpress 200M (RS480M + SB400) Minne: 1024 MB (DDR-333, en modul) Harddisk: 100 GB Grafikkontroller: ATI Mobility Radeon X200 Batteri: 56 Wh Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Kan det være mye støv inni pc'en ? Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 det kan, men vil ikke tro det iogmed at den er rundt 1 måned gammel. viftene går sånn innimellom er det noen måte å tvinge vviftene til å starte? Lenke til kommentar
mkon Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Hdd ligger vel gjerne fra 30 til 50 og det er ganske normalt Amd cpu`er varmer gjerne litt, så skal ikke se bort ifra at det også er normalt. Men syns uansett over 60 idle på cpu er en del. Testa med speedfan på min og den ga totalt feil info, men den funker på stasjonære. Test Notebook Hardware Control, http://www.pbus-167.com/nhc/nhc.htm#anchor_download Her kan du se temp og styre cpu Endret 2. desember 2006 av darkz Lenke til kommentar
KillYou Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 nice programm. viser samme temp på hardisken men den finner ikke temperaturen på prosessoren. ? og styre cpuen? kan dette styre viftene? hvis ikke ønsker jeg et programm som kan det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå