Jørnan Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Jeg syns Nokia 7280 er en svært artig mobiltelefon og kunne tenkt meg den. Mne jeg vil gjerne vite spesifikasjonene. Problemet er at Nokia, Amobil og GSMArene har alle forskjellig informasjon, og jeg velger derfor å ikke stole på dem. Jeg spør derfor her istedenfor, og ber bare de som er helt sikre på å svare. Har den MP3 spiller? Videoopptaker? Java støtte? EDGE? Hva ville dere ha gitt for en godt brukt 7280? Kan jeg bruke den samme laderen til 3230 eller 9210i til 7280? Takker for svar Endret 1. desember 2006 av jornan Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Skal ta det jeg kan fra hodet: - Jeg mener å huske den ikke har videoopptaker. - Den har støtte for MP3, men kun som ringetoner. Altså ikke ordentlig MP3-spiller (dette begrenser seg uansett siden den har et internminne på 40-50MB uten mulighet for minnekort). - Den har EDGE (naturligvis ikke nyeste EDGE-klasse så langt fra 200kbps). - Den har ikke støtte for verken J2ME 1.0 eller J2ME 2.0. - Den har den gamle laderpluggen så en lader fra 3230 passer. Hva ville dere ha gitt for en godt brukt 7280?En godt brukt 7280 uten lader har ikke store verdien. Det kommer naturligvis an på hvor godt brukt den er mht riper, ytre skader og hvor mye tilbehør som følger med, men jeg ville sagt det blir en symbols kjøpssum på 250, 500 eller 750 kr alt ettersom. Om den hadde vært fint brukt, og uten riper og ytre skader ville jeg nok sagt et sted mellom 1000 og 1250 alt ettersom. Endret 1. desember 2006 av Sigmund_Freud Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Utenlandsk 7280 fra eBay. Laderen passer ikke i Norge, så jeg må ha egen lader. Har en del riper. Ligger på 53 dollar + frakt. Bare en dag til auksjonen er over Eller en ny en til 31 $ + frakt. 6 dager igjen til auksjonen er over, da. Så det blir nok dyrt Noen steder i Norge den kan kjøpes? Ingenting på finn.no Vil egentlig ha en 7380, men liker designet til 7280 mye bedre. Billigere er den også. 7380 er alt for "jentete" for meg Men går det an å sette på deksel til 7280 på en 7380? Lenke til kommentar
Sigmund_Freud Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan jeg spørre hva du skal med en 7380/7280? Lenke til kommentar
Jørnan Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Begynner i grunn å bli lei av å "jakte" på bedre og bedre mobiltelefoner. Jeg har derfor tenkt på å la P990i bli det mest avanserte jeg skal ha de neste årene. Men er redd at jeg er blitt for avhengig av teknologien allerede. Nokia 7280 har egentlig alltid vært en interesang mobiltelefon for meg, men forrige gang jeg sjekket finn.no kostet den 4.000 kroner. Når jeg ved en tilfeldighet kom til å tenke på den igjen, oppdaget jeg at det var mulig å få den til under 1000 kroner. Og da ble det litt interesant. Jeg tror i tillegg at det kan være flott å få noe mer lommevennelig. Det eneste jeg egentlig savner er muligheten til å lese e-post. Ikke har mobiltelefonen denne muligheten, og ikke støtter den java, som hindrer Opera Mini. For WAP leseren duger vel ikke? :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå