mrchips Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Prøver å slette en divx-fil, men får opp denne meldingen: "Cannot delete the Lion King - [divx]: It is being used by another person or program. Close any programs that might be using the file and try again." Problemet er at jeg ikke har noen programmer oppe som bruker denne filen... Det eneste prog. jeg kjører er Norton antivirus. Hvordan skal jeg få slettet denne filen?! Håper noen kan hjelpe! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Boot opp i sikkermodus. Da burde det gå å slette filen Lenke til kommentar
CaSh Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Du trenger ikke gjøre det heller. Du kan åpne opp Nero, og slette filen derfra. Lenke til kommentar
Herr_Dude Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Et vanlig xp problem. Det kommer av at windows leser filen og ønsker å fortelle deg hvor lang den er etc., samnt kanskje til og med å gi deg et preview av den. Du kan prøve å slå på kun list og av med statusbaren i exploreren, for det er den som bruker filen selv, eller bruke en mer permanent løsning (jeg har gjort dette selv): http://www.tweakxp.com/tweakxp/display.asp?id=1467 Lenke til kommentar
mrchips Skrevet 17. november 2002 Forfatter Del Skrevet 17. november 2002 Jøss, det virket...! Takk skal du ha CaSh! Lenke til kommentar
aron Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Ikke bare tar den kopisikre cd´r men sjefer over Windows også hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå