m0g1e Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Kom ikke noen guide for hvordan man skal feste cuplex pro klossen mot CPU. har noen bilder så jeg kan se hvordan dette er festet? (med skruer og skiver osv,...) er s939 jeg skal montere, men tar gjerne bilder fra annet og Vil gjerne vite den sikreste måten å feste det på.. edit: begynner å se hva jeg skal bruke, men rekkefølgen på muttere og skiver hadde vært greit å vite, selv om jeg tror jeg har fått det til triktig nå Takker meget for alle som hjelper! Endret 1. desember 2006 av nollie Lenke til kommentar
Darkorbz Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 kjapp rekkefølge: skrue plastskive Hovedkort plastskive mutter selve blokka plastskiver (hvis noen igjen ) fjærene mutter hvis det sa deg noe hehe Lenke til kommentar
m0g1e Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 kjapp rekkefølge: skrue plastskive Hovedkort plastskive mutter selve blokka plastskiver (hvis noen igjen ) fjærene mutter hvis det sa deg noe hehe 7441359[/snapback] litt i seneste laget for at jeg orker å demontere alt igjen men.. hehe! Flott med tips uansett! Trodde det var mange forskjellige skruer jeg kunne bruke i starten, men så fant jeg jo ut etter hvert hva som passet og ikke passet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå