Elwiz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 vet ikke om denne har blitt posta før, men annbefales på det sterkeste. første gang på 5 år jeg holdt på å pisse meg ut av latter.. http://www.howtoprankatelemarketer.ytmnd.com/ Lenke til kommentar
fal Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hahaha, jeg lo godt..dakar salgsmann Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Som om jeg skulle sagt det selv. Kanke være lett å være selger nei. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Åherregud, stakkars salgsmann... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ikkeno mer å si om denne.... Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 HAHAHAHAHA Eid. stakkars telefonselgerdud Lenke til kommentar
Elwiz Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Hadde vært morsomt å prøvd sjøl, men er vel ikke lov i norge å utgi seg for å være snut. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Finnes mye annet å gjøre... Hva med å prøve å selge telefonselgeren noe? "du trenger ikke ny bil forresten?" Eller å sjekke dem opp (uavhengig av kjønn)? Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det der hadde sikkert vært veldig artig hvis det ikke var for de folkene som drev og lo i bakgrunnen. De ødela jo hele greia. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ikke dum denne nei. Ellers kan jeg jo anbefale Pondus metode, den burde vel være nokså kjent. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Finnes mye annet å gjøre... Hva med å prøve å selge telefonselgeren noe? "du trenger ikke ny bil forresten?" Eller å sjekke dem opp (uavhengig av kjønn)? 7404294[/snapback] Når jeg jobbet som telefonselger, var det en som greide å få en kompis av meg til å nesten kjøpe bilen hans. Han ble så rundlurt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå