Gå til innhold

Snowblades, TwinTip eller Carvingski?

Master_GF

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Før sto jeg på carving, og snow-blades innimellom. Men blades er ikke noe særlig. Men i fjor vinter kjøpte jeg twin-tip, det var utrolig gøy. Jeg står fortsatt på skiene, de beste skiene jeg har hatt. De er utrolig lett å kjøre, og du kan ta deg en tur i løssnøen uten de store problemene. Litt hopping kan du også begynne med. Trene deg på 180 grader og slikt, det er faktisk utrolig lett. Men 360 grader er litt verre igjen.

KJØP TWIN-TIP... DET ER DET BESTE DU KAN FÅ!

Lenke til kommentar
Er en grun til at det blir kalt gaybaldes og de som kjører på dem er gaybladere...

7653027[/snapback]

Jasså? Og hva er grunnen? Har snowblades en udokumentert innvirkning på menneskets seksuelle legning og preferanser?

Endret av Goz
Lenke til kommentar

Ja, den sender spesiele strømmer med følelser opp gjenom støvelen...

Neida.

Men de er ikke noe deilig og kjøre på, verdiløst i pudder (hvis du ikke kjører med noen som er likke tykke som snowboard, så ser det litt dumt ut...

Går ikke rundt og mobber de på blades selv.

Men de fleste som kjører blades er jo sånne som tror de er gode, men ikke er det...

Det var min oppfatning av blades...

Lenke til kommentar

selv kjører jeg carving og snowboard. utfyller hverandre veldig bra. carving når det er hardt og isete. og snowboard når jeg skal "leke" mer og når det er nysnø akkurat som i dag! glimrende forhold i hafjell. finnes ikke bedre følelse enn å flyte oppå nysnøen på snowboard. :dribble:

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...