Rambo116 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg får ikke logga inn på MSN..... Det står at Tjenesten er mideligtidlig utilgjengelig. hva skal jeg gjøre?? Jeg har prøvd: * Avinstalere og Instalere msn. * Pørvd en anna mail. hva skal jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 funker det nå? Hadde samma melding en gang idag jeg å. Sempron Lenke til kommentar
shabador Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 MSN er ihvertfall merkelig nå... Fant ut at den ikke sender noe om du skriver en setning med ordet "download.php". Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Det virker ikke nå heller! har vært sånn i 1 uke nå! vurderer å formatere.... Lenke til kommentar
Pixi Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Går klokka di riktig? Prøv å sjekk det. Har skjedd med både meg og mange andre flere ganger, fordi klokka har vært feil.... Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 klokka er helt fin... det er bare så rart fordi den bruker lang tid å skrive inn adressa... vis jeg trykker R så kommer den opp 4 sek etter selv om jeg har reinstalert MSN. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 jupp, dette er det andre som også har hatt problemer med. skal se om jeg klarer å fiske opp url i morgen, akkurat nå husker jeg ikke løsningen på problemet.. (men den gikk ut på en kommando som skrives inn i run/kjør-boksen) Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 3. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2006 okey.........! Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Jeg får ikke logga inn på MSN..... Det står at Tjenesten er mideligtidlig utilgjengelig.7400874[/snapback] Prøv å logg inn på ny, og noter det feilmeldingen som kommer opp. Trykk så på 'hjelp'-knappen. Du havner på en nettside for msn-problemer. Jeg husker ikke helt om du kommer inn på siden for din aktuelle feil-melding, eller om du må trykke deg frem til den undersiden som inneholder løsningen for din feilmelding, men det finner du ut av. Flere ulike punkter står oppført, gå gjennom dem alle. Siden jeg ikke klarer å gjenskape feilmeldingen på min egen pc (og ikke husker url til hjelp-siden), hadde det vært fint om trådstarter postet en link til den siden som inneholder løsninenene for msn-problemet. På den måten vil det være enklere for andre som får samme problem Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 4. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2006 Jeg formaterte i dag og alt funker som det skal! takker for alle svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå