Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 så helt greit ut det er ikke noen dårlig pc, men skal ikke uttale meg helt på dette siden jeg har for liten kunnskap om enkelte av komponentene tipper den ble kjøpt i fjor? (mange venner som kjøpte gaming pc'r i fjor med samme nivået på komponentene så den drar nok temmelig godt, men slår ikke min ) 7443789[/snapback] Hehe det var da enda godt 7443805[/snapback] er den ett år gammel? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Ja er rundt et år, litt over tror jeg... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Ja er rundt et år, litt over tror jeg... 7445336[/snapback] jeg er sannelig god har du testa uten den tingen på vifta nå? (spent på resultat) Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe Nei ikke fått testa enda, akkurat kommet hjem nå.... Bare ta av den kåpa foran vifta og se om tempen synker? Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Hehe Nei ikke fått testa enda, akkurat kommet hjem nå.... Bare ta av den kåpa foran vifta og se om tempen synker? 7445356[/snapback] 'ja, hvis det ikke bedrer tempen prøv uten sidedør også bare for å ha prøvd Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Prøve uten sidedør nå, hjalp ikke med og ta av den kåpa... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Eneste som sank var GPU og GPU omgivelse, dem sank med 2 grader hver... så langt ihvertfall... hva enn de to er Endret 7. desember 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Eneste som sank var GPU og GPU omgivelse, dem sank med 2 grader hver... så langt ihvertfall... hva enn de to er 7445427[/snapback] alle temperaturer burde være lavest mulig så all forbedring er bra kankje investere i en kabinett vifte så du får bedre sirkulasjon. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Hvor monteres en sånn kabinett vifte? Legger ved et bilde av kabinettet så du kan se hva som er der.. [/img] Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 ser ikke ut som at du har noen plass til dette. se etter mange hull foran eller bak på kabinettet med plass til noen skruer, svarer når jeg kommer tilbake senere i dag. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) ser ikke ut til at det er flere hull default. men du kan vel dra til en mekanisk linje på en skole og få de til å modde/sage deg et hull. ta med en 80/92/120mm vifte og si du skal ha hull og feste for vifta. bare et lite råd hvis du har amd cpu, har du da satt på amd cool 'n quiet i bios ? Endret 7. desember 2006 av mhsalangli Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 ser ikke ut til at det er flere hull default. men du kan vel dra til en mekanisk linje på en skole og få de til å modde/sage deg et hull. ta med en 80/92/120mm vifte og si du skal ha hull og feste for vifta. bare et lite råd hvis du har amd cpu, har du da satt på amd cool 'n quiet i bios ? 7445553[/snapback] Hehe ikke flere hull nei, ikke noe annen måte og montere en vifte til på ? Nei har ikke satt på det cool og quiet, hvordan gjør jegdet, men står på Everest at cpu type er intel pentium 4550 hvis det er cpu`n ...!? er også bilde av det everest på forrige side... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 helt riktig du har en intel cpu så er ikke noe cool and quiet på den. men et godt tips det med og få saget til et hull (hvis det er plass et sted) Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) Så det blir plass til en vifte mener du? den skal plasseres utenfra kabinettet og inn den altså, og har du en link så jeg kan se åssen en ser ut `? Prøvde forresten 1 time med spilling i stad, og tempen holdt seg stabil... Endret 7. desember 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nå må jeg si at over 60 grader hørtes veldig mye ut for meg. Jeg har ikke vært borti Intel (som du har) så det kan være at Intel takler slik varme. Selv er min AMD CPU på rundt 30 grader ved surfing uten CnC, ved hard spilling ligger den på rundt 40-45, og det er når det er klokket 200mhz. Når du fant støvet på viften din, skrudde du av viften fra kjøleribben ? Det kan hende det ligger en god del støv mellom alle rillene i kjøeribben, dette er det verdt å fjerne, ettersom jeg ikke tror den prosessoren din vil leve lenge med en slik temperatur. En ting til, har du prøvd å ta på kjøleribben når du har kjørt datamaskinen litt hardt ? Viss du ikke klarer holde handa de der i mer enn noen sekunder, da er det nok litt for varmt etter min mening. Som sagt har ikke jeg vært borti Intel, men mener å huske at de ikke liker så høye temperaturer heller. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 (endret) har desverre ikke noen bilder av denne typen modifisering hadde selv plass til 2stk 12 cm vifter eller 4stk 8 cm vifter i mitt i tilleg til at jeg har 25 cm vifte i døra, holder litt med CK_ min amd ( X2 4200+) holder seg også stabilt på rundt 50 med 200 mhz overklokk. Endret 7. desember 2006 av Amdmannen Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Nå må jeg si at over 60 grader hørtes veldig mye ut for meg. Jeg har ikke vært borti Intel (som du har) så det kan være at Intel takler slik varme. Selv er min AMD CPU på rundt 30 grader ved surfing uten CnC, ved hard spilling ligger den på rundt 40-45, og det er når det er klokket 200mhz. Når du fant støvet på viften din, skrudde du av viften fra kjøleribben ? Det kan hende det ligger en god del støv mellom alle rillene i kjøeribben, dette er det verdt å fjerne, ettersom jeg ikke tror den prosessoren din vil leve lenge med en slik temperatur. En ting til, har du prøvd å ta på kjøleribben når du har kjørt datamaskinen litt hardt ? Viss du ikke klarer holde handa de der i mer enn noen sekunder, da er det nok litt for varmt etter min mening. Som sagt har ikke jeg vært borti Intel, men mener å huske at de ikke liker så høye temperaturer heller. 7448596[/snapback] Så lite ja, nei aner ikke hva tempen skal være jeg.. Ja tok ut vifta og og fjernet alt bak der og inni ribbene, nei har ikke testet og ta på ribbene, du mener den som er bak vifta på bildet jeg har lagt ved på denne siden!? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 har desverre ikke noen bilder av denne typen modifisering hadde selv plass til 2stk 12 cm vifter eller 4stk 8 cm vifter i mitt i tilleg til at jeg har 25 cm vifte i døra, holder litt med CK_ min amd ( X2 4200+) holder seg også stabilt på rundt 50 med 200 mhz overklokk. 7448597[/snapback] Ok på komplett.no f.eks, hvem av vitene der er det du mener? Bak den vifta på bilde over her, det er cpu ikke sant? , og den vifta med den rare kåpa over er cpu vifta? er grønn på ting inne i pc`n Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Så lite ja, nei aner ikke hva tempen skal være jeg.. Ja tok ut vifta og og fjernet alt bak der og inni ribbene, nei har ikke testet og ta på ribbene, du mener den som er bak vifta på bildet jeg har lagt ved på denne siden!? Ja, jeg mener den vifta du har på bildet der. Prøv å ta på kjøleribben som er bak viften. Pass deg for viften, har misten deler av fingertuppene der før. Viss du ikke klarer å holde en finger der lengre enn 10 sekunder, så synes nå jeg at det er litt for varmt. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 7. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2006 Den som er rett bak vifta var ikke så veldig varm men den som er ringa rundt bildet var det verre med, den var ganske varm... hva er det?' [/img] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå