andy89 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Aner ikke hva jeg må ha jeg, håper på hjelp fra dere da, enig i den greia rundt vifta ser veldig stor ut :!: 7402628[/snapback] vist du kan si meg vilken socket du har så kan jeg finne en stille og god til deg 7402675[/snapback] Ja skal ta ut vifta og sjekke i morra... der står hva slags "socket" det er eller? 7404918[/snapback] bare legg til meg på msn så får du det proget så kan du se det med en gang uten å ta ut noe Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2006 Tok ut vifta i dag og skulle se åssen det var, og når jeg fjernet den viste det seg at det hadde samlet seg stor lodotter bak vifta , var umulig og se det med vifta på , men får håpe det var hele problemet med at den gikk for fulle mugger, tempen sank også ganske bra ned når jeg ser på "speedfan", den tempen som vises av speedfan på verktøylinjen viser ca 41 grader, er den som vises der cpu temp? og er den tempen grei? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) sry.dobbelpost...internett klikka så kom d 2 :O Endret 6. desember 2006 av andy89 Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tok ut vifta i dag og skulle se åssen det var, og når jeg fjernet den viste det seg at det hadde samlet seg stor lodotter bak vifta , var umulig og se det med vifta på , men får håpe det var hele problemet med at den gikk for fulle mugger, tempen sank også ganske bra ned når jeg ser på "speedfan", den tempen som vises av speedfan på verktøylinjen viser ca 41 grader, er den som vises der cpu temp? og er den tempen grei? 7430851[/snapback] det er ikke den øverste som er cpu..du må opne proget og se på den i midten:P Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Oki tenkte det siden det var den som vise nede på verktøylinjen til windows, men hva viser den på verktøylinja da, siden den har fått egen plass der nede ? det er 7 temper på speedfan, den som heter local er det cpu? den viser ihvertfall 42, og mener den er i midten legger ved bilde så du kan forklare meg, grønn på sånne progg [/img] Endret 6. desember 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 tror ikke den tempen på 130 celsius er helt god heller tror du burde få betraktelig bedre kjøling totalt sett inni der, hos meg så heter cpu kjernen core... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Hehe nei høres litt høyt ut, men aner ikke hva det skal være jeg.. Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det en form for åpning i sidedøren din? Lenke til kommentar
andy89 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 det er 59 grader på din cpu tror jeg du som kaller deg for kenneth på msn? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 er det en form for åpning i sidedøren din? 7442752[/snapback] Er noe luftehøl der , hvis det er det du mener? Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 (endret) Nei ikke meg som er Kennteh.. 59 er det sånn midt på treet ell? Endret 6. desember 2006 av Rex_Rodney Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det en form for åpning i sidedøren din? 7442752[/snapback] Er noe luftehøl der , hvis det er det du mener? 7443184[/snapback] mulig med et bilde eller en beskrivelse som sier litt mer (størrelse på hull osv. bare ca øyemål er nødvendig) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror det er noe feil, eller ingen føler! Da blir det høy grader hvis det ikke er en føler kobla til Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 er det en form for åpning i sidedøren din? 7442752[/snapback] Er noe luftehøl der , hvis det er det du mener? 7443184[/snapback] mulig med et bilde eller en beskrivelse som sier litt mer (størrelse på hull osv. bare ca øyemål er nødvendig) 7443267[/snapback] Kan ta et kjap bilde av kabinettet nå... Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Tror det er noe feil, eller ingen føler! Da blir det høy grader hvis det ikke er en føler kobla til 7443276[/snapback] Jeg har ihvertfall ikke montert noe føler hvis dette ikke satt i når jeg handla... Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 er det en form for åpning i sidedøren din? 7442752[/snapback] Er noe luftehøl der , hvis det er det du mener? 7443184[/snapback] mulig med et bilde eller en beskrivelse som sier litt mer (størrelse på hull osv. bare ca øyemål er nødvendig) 7443267[/snapback] Kan ta et kjap bilde av kabinettet nå... 7443280[/snapback] takk Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Sidedøren : [/img] Lenke til kommentar
Amdmannen Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 prøvd og kjørt lenge uten side dør eller ta av den merkelige greien på vifta? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror det er noe feil, eller ingen føler! Da blir det høy grader hvis det ikke er en føler kobla til 7443276[/snapback] Jeg har ihvertfall ikke montert noe føler hvis dette ikke satt i når jeg handla... 7443311[/snapback] Da er det nok bare en føler som er feil siden ikke noe er kobla til. Lenke til kommentar
Rex_Rodney Skrevet 6. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2006 Nei ikke prøvd det enda, men den sorte greia på vifta er styrt ut mot luftehullene på døra da? er kvitt det problemet med at vifta går på full guffe nå, er bare det tempen på speedfan jeg lurer på.. hvorfor den er så høy.. er bilde av kabinettet inni på side 1... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå