YojimboVII Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Hei. Jeg var innom www.Portforwarding.com for å portforwarde sånn at jeg fikk grønn smiley på azurerus og det funka helt fint... Men så skulle jeg gjøre det samma bare for Steam og da fikk jeg meldingen: "The SMC will not allow you to forward enough ports, to run Steam Client. You should try using the DMZ portion of this router if it is available. Alternatively you can try switching the router to bridged mode. You will need to contact your ISP to switch to bridged mode, so they can make the required changed on their end." Hva er DMZ og åssen konfigurerer jeg den? Og jeg prøvde å portforwarde Xboxlive 360 connection og da får jeg hele tida bare moderate når jeg tester connection på 360n... noen som veit åssen jeg fikser dette også? Med moderate får jeg ikke alltid spilt multiplayer med cod3 for eksempel.... Takker for alle svar! Endret 1. desember 2006 av NiccOz Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Definition of "DMZ" (Definition brought to you by SearchSecurity.com)"In computer networks, a DMZ (demilitarized zone) is a computer host or small network inserted as a "neutral zone" between a company's private network and the outside public network. It prevents outside users from getting ..." Denne linken kan kanskje hjelpe deg? Håper det var til noe hjelp. Proppen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå