Bushmills Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Ingenting er bedre en de julenissene som man får kjøpt på bensinstasjoner og kiosker. De skumnissene. Digger dem. Så må jeg gå et stykke til nermeste bensinstasjon, så får jeg ikke dårlig samvittighet for å ha spist en 7401387[/snapback] De smaker himmelsk! Lenke til kommentar
poopstick Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kokostopper, marsipanstenger og brente mandler ftw. Lenke til kommentar
cypionate Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 marsipan og brente mandler finnes ikke bedre enn hjemmelagde brente mandler <3 Lenke til kommentar
asoris Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Disse Juletrøflene er utrolig gode. Smaksopplevelsen blir vel ikke mindre om du har laget de selv. 2 plater kokesjokolade. 230g (ca 4dl) melis. 100g smør. 1 egg. Kokos eller havregryn. Riv eller mal sjokoladen grovt og bland i melisen. Rør smøret mykt og tilsett det. Egget halvpiskes og blandes inn. Elt røren godt sammen og form små kuler eller stenger som rulles i kokos eller havregryn. Må oppbevares kaldt. Kan gjerne fryses ned. Enkelt, men godt. Lykke til om du forsøker! Lenke til kommentar
Battone Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Eneste juledigget jeg liker er pappas hjemmetørkede og hjemmelagede pinnekjøtt på julaften, deretter mors riskrem dessert.. Tørka smalahove vi har i romjula er ikke å forakte det heller.. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Likørkuler <3 ^^ Mulig de selges hele året, men jeg inntar dem bare i større mengder i juletida. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Marspian, uten tvil. Lenke til kommentar
GeO Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Mammas pepperkaker (verdens beste) Marsipan Hjemmelagde peppermyntekuler Farmors peppernøtter Dadler (de "ferske" som du får i løs vekt, altså - de som selges på boks er bare klisne og alt for søte) Hjemmelagde kokosskumboller (lokal spesialitet) Ellers bør det også drikkes en del gløgg. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 16. desember 2006 Del Skrevet 16. desember 2006 Noen som har smakt den helt utrolige hjemmelaget marsipanen? Nyydelig! Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 17. desember 2006 Del Skrevet 17. desember 2006 Tørket fiken FTW! . Lenke til kommentar
asoris Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 Likørkuler <3 ^^ Mulig de selges hele året, men jeg inntar dem bare i større mengder i juletida. 7486304[/snapback] Kjøpte meg en pose Likørkuler i dag. Men de var tomme for fyll, så godt som uttørket. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 19. desember 2006 Del Skrevet 19. desember 2006 finnes ikke bedre enn hjemmelagde brente mandler <3 7468278[/snapback] Helt enig... Skal inn på kjøkkenet etterpå lage noen i et siste forsøk på å få julestemning i år... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå