Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 du kan laste ned hele spillet gratis og spille frem til du er lvl 6. hvis du vil spille mer da, må du betale, anbefaler deg å laste ned 0.803 herfra http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,18740.0.html 7430774[/snapback] Takker, skal prøves. Forressten ikke store greiene 74.6MB, er det et lite spill? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 spillet er et evighets spill, det slutter aldri, men pga. grafiken tar ikke spillet så stor plass Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er det som er litt irriterende med spillet. Jeg har litt lyst på en skikkelig storyline jeg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 finnes div. mods som gir deg det Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det er jo sant. Glemte dem på en eller annen måte. Jeg har jo nesten bare spilt med mods. Kanskje det bare er at den siste moden jeg spilte med hadde knapt en storyline i det hele tatt. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 6. desember 2006 Del Skrevet 6. desember 2006 Tror nesten jeg må kjøpe dette spillet. Testa en meget gammel versjon av det, og da var det... så som så. Ser mye bedre ut nå! Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 StoryMod er en utrolig bra mod, som passer midt i blinken for deg, Blackadder. Den legger til mange nye, og mye mer spennende side oppdrag - i tillegg til en veldig bra main-storyline, hvor du faktisk kommer over noen små tvister her og der. Det er bare synd at det ikke har jkommet noen StoryMod-oppdatering sånn at du kan spille modden i 0.800-versjonene. Jaja, etter hvert kommer StoryMod 2.0, og den kommer til å sparke baken på alt annet! Lenke til kommentar
Mit Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Spillet i seg sjøl virker nesten greit men jeg må klage på en ting; samtaler er veldig trøttans i spillet da det kun er tekst og ikke lyd, det er for min del Veldig negativt siden jeg hater og lese ting i spill. Finnes det noen ''lyd-mods''? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 7. desember 2006 Del Skrevet 7. desember 2006 Nei, det finnes ingen sånne mods. Personlig skjønner jeg ikke at det går an å klage på de få tekstboksene som finnes i spillet. Jeg synes det generelt sett er veldig lite prating i spillet. Mye verre i spill som f.eks. NWN, hvor man har lest så mange forskjellige tekstbokser når man er ferdig med spillet, at det tilsvarer 20-30 bøker, omtrent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg