Gå til innhold

Mount & Blade når versjon 0.802 (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

StoryMod er en utrolig bra mod, som passer midt i blinken for deg, Blackadder. Den legger til mange nye, og mye mer spennende side oppdrag - i tillegg til en veldig bra main-storyline, hvor du faktisk kommer over noen små tvister her og der.

Det er bare synd at det ikke har jkommet noen StoryMod-oppdatering sånn at du kan spille modden i 0.800-versjonene. Jaja, etter hvert kommer StoryMod 2.0, og den kommer til å sparke baken på alt annet! :thumbup:

Lenke til kommentar

Spillet i seg sjøl virker nesten greit men jeg må klage på en ting; samtaler er veldig trøttans i spillet da det kun er tekst og ikke lyd, det er for min del Veldig negativt siden jeg hater og lese ting i spill.

Finnes det noen ''lyd-mods''? :innocent:

Lenke til kommentar

Nei, det finnes ingen sånne mods. Personlig skjønner jeg ikke at det går an å klage på de få tekstboksene som finnes i spillet. Jeg synes det generelt sett er veldig lite prating i spillet. Mye verre i spill som f.eks. NWN, hvor man har lest så mange forskjellige tekstbokser når man er ferdig med spillet, at det tilsvarer 20-30 bøker, omtrent.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...