Joachim_F Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det spennende rollespillet Mount & Blade har fått en ny versjon, med massevis av forbedringer. Les mer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, spillet har blitt bedre på mange punkter etter at 0.800-versjonene kom ut, men egentlig foretrekker jeg 0.752, fordi 0.800-versjonene har så mange CTD-problemer og lignende bugs (folk som forsvinner, ting du ikke får selv om du skal få dem, osv). Det bør nevnes at M&B blir dyrere og dyrere etter hvert, så de som er interessert i spillet bør skaffe det raskest mulig. Maks-prisen kommer til å bli $29. Nå koster spillet $18. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Endelig! På tide med en oppdatering synes jeg. Er det noen mods som fortsatt funker? Har ikke fått lastet den nye versjonen ned enda... Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Høh. Godt gjort. Jeg lasta ned 0.801 i går jeg. Får vel bare uppe da Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 elsker spillet, har spilt det siden januar i fjor Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, spillet har blitt bedre på mange punkter etter at 0.800-versjonene kom ut, men egentlig foretrekker jeg 0.752, fordi 0.800-versjonene har så mange CTD-problemer og lignende bugs (folk som forsvinner, ting du ikke får selv om du skal få dem, osv). Det bør nevnes at M&B blir dyrere og dyrere etter hvert, så de som er interessert i spillet bør skaffe det raskest mulig. Maks-prisen kommer til å bli $29. Nå koster spillet $18. 7400801[/snapback] har ikke hatt en eneste crash etter jeg installerte 0.8002 Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det hadde jeg. Ikke etter et endt slag, men bare midt i spillet, i world-map tror jeg det var. Blackadder: nei, det finnes ingen mods som støtter 0.802 enda. DU får ta til takke med vanilla til de oppdaterer modifikasjonene så de blir kompitable med spillet. Forresten kjempeirriterende at man må holde på å starte på nytt for hver lille patch som kommer! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 jepp, derfor man aldri bør begynne seriøst med en character før det har kommet en par bug fix patch etter den store nye det er et par moder jeg venter på blant annet The Perennial Nuisance, som skal komme snart, mangler bare 4 models Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Amagan har snakket en gang om at en av de neste patchene vil gjøre om dette, altså slik at du slipper å begynne på ny. Det burde vel forventes også... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) det er et par moder jeg venter på blant annet The Perennial Nuisance, som skal komme snart, mangler bare 4 models 7401250[/snapback] StoryMod er også et must, da. Mye bedre enn vanilla. Litt teit at folkene bak M&B ikke bruker småmodifikasjonene som har blitt inkludert i StoryMod (ArenaMod, Dalicia-landskapet, de sammenhengende oppdragene, etc). Endret 1. desember 2006 av Hr. Jenssen Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Har andre problemer med lyden? Jeg får en slags.. "dobbellyd" når jeg går og svaier med sverdet osv. Som om det var stereo og den ene siden kom noen millisekund etter. Utrolig irriterende. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 Sjekk med lydinstillingene dine da. Jeg får fortsatt disse CTD-problemene, jeg. Jeg ble så glad da jeg endelig hadde fått slakta et gigantisk parti av Vaegirs, så får jeg denne "Assertion failed", som i følge patchen "ikke skal oppstå mer". Faens bullshit! Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. desember 2006 Del Skrevet 3. desember 2006 ja, nå har det begynnt å crashe for meg igjen også, også mister jeg alle folka mine hivs jeg går innom zendar. mista 40 mann inkl. han man plukker opp på zendar. da gadd jeg ikke spiller mer, så jeg venter på en ny versjon Lenke til kommentar
OHell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Hva går dette spillet ut på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 (endret) er et rollespill der du du kan spille som riddeer osv. så kan du får store hærer med deg og slåss fra hesteryggen i semi store slag til store slag med moder. veldig gøy å ri gjennom er stor mengde folk med hesten din. eller fyre av en pil rett i hode på noen mens du rir av gårde. dette er et "realistisk" rolle spill uten magi ect. tenk deg medieval total war bare i tirdperson Endret 4. desember 2006 av gunfreak19 Lenke til kommentar
OHell Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Ok. Er det lan eller online funksjon på det? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Nei. Finnes ikke multiplayer... Enda. Vet ikke hva som skjer i fremtiden. Har egentlig amagnan sagt noe om dette? Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Det går rykter om at folkene bak spillet skal prøve seg på en online-funksjon etter hvert. Det er i allefall høyt ønsket av community'et. Gunfreak, det må jo også nevnes at du ikke MÅ kjempe. Du raver jo rundt i det verdenskartet fra by til by, hvor du kan gjøre små oppdrag for handelsfolk, kjøpe og selge ting, bli med i en av de to store faksjonene, ta over borger, etc. Du må selvsagt ikke tilbringe all tid på hesteryggen. Om du vil, kan du like så godt gå også, og når du går opp i level, får du, som i alle andre rollespill, nye poeng som du kan dele ut til karakteren din (for å bli sterkere, få mer HP, mulighet til å ri bedre hester, skyte med bedre buer, løfte tyngre sverd og økser, ha flere folk med deg, få bedre priser når du kjøper og selger ting, osv). Spillet er svært så omfattende allerede, og det oppdateres hele tiden. Det er kort tid siden 0.800-versjonen kom, men siden den var nokså buggete, har det allerede kommet tre patcher (0.803 er nyeste) på rekordtid for å fikse det som var problematisk, og samtidig inkluderer en del nye småting. Dessuten finnes det dusinvis av små og store mods, noen som endrer småting som antall folk som kan delta i et slag samtidig, mens andre mods er store, og inkluderer nye områder, units, faksjoner, våpen, oppdrag, osv. Lenke til kommentar
Mit Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 Har sett mange bilder fra spillet i screenshot-tråden og har litt lyst til og teste det, finnes det demo el. ? er det veldig kult? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. desember 2006 Del Skrevet 5. desember 2006 du kan laste ned hele spillet gratis og spille frem til du er lvl 6. hvis du vil spille mer da, må du betale, anbefaler deg å laste ned 0.803 herfra http://forums.taleworlds.net/index.php/topic,18740.0.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg