O_neal Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Jeg har en gammel Intell Celeron 500HMz prosessor og jeg har lagt den utpå qxl.no ! fikk nettopp et spørsmål. Her er det: "Men det fortsatt mulig at den ikke passer i min pc likevel, der sitter det en Celeron 300A i PPGA pakning, dog det samme konseptet som slot1, men på den tiden var slot1 forbeholdt PII cpu'ene. Eneste måten å være sikker på er om den cpu'en du har kjører på 66MHz FSB (Front Side Bus). Dagens pc'er har FSB på 133MHz hvis det gjør ting noe klarere". Hvordan kan jeg sevite forskjellen på 66 og 133 ? En jeg kjenner sa at 99% at en gammel Intell Celeron prosessor er det 66HMz FSB, men ingen logisk svar på hvordan jeg kan se eller vite hva det er. Takk for alle svar ! Setter storm pris på det ! Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Celeron 500 kjører på 66Mhz FSB http://www.sharkyextreme.com/hardware/revi...pu/celeron_500/ [ Denne Melding var redigert av: Spaz på 2002-11-17 14:47 ] Lenke til kommentar
Zink Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 En tur 'til kilden', og man blir helt sikker: Celeron 500MHz Fra Spec Finder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå