Ståle Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan eventuelt sende "Hei. Nifst av meg å sende melding til deg når jeg ikke kjenner deg, men om du vil prate kan du legge meg til på msn -addresse-. går på samme skole som deg. hilsen navn"Im a nørd 7402192[/snapback] Ville ikke det blitt litt sånn. Hei, du kjenner ikke meg. Men jeg liker deg og vil snakke med deg på msn *creepy/blokk* Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hehe, enig. Blir litt teit kanskje.. Likte den "Kan jeg få nr ditt ? Hilsen navn" Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hvorfor skriver du som anonym når du brukte profilen i første innlegg? Når du først har nummeret hennes, og hun sannsynligvis vet at du spurte etter det, er det bare å ta kontakt. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Fordi jeg er på jobb, og orker ikke logge inn Jeg skrev posten før jeg dro på jobb, med brukeren min. Lenke til kommentar
gimme Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Du burde sende en melding til henne da Bare si hallo eller noe sånt... Få kontakt ivhertfall Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Da gjør jeg det..hehe.. kan sikkert gi info litt senere om hvordan det gikk. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg sendte "Hei, kan jeg få nr ditt ? " og fikk "Haha, det er det dummeste jeg har hørt" som svar. Hehe. Men vi sendte nå litt flere meldinger og tilslutt ville hun ha msn addressen min uten å vite helt hvem jeg var.. så vi får se hvordan det går 1 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, kan jeg får nr ditt. Så talentløst, så genialt. Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jepp, den var artig 1 Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Høres ut som det ble suksess da Så kan du fortsette med "Vil du ha et nummer..." :!: Eh, kanskje ikke... Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, ikkesant Tar det rolig, og holder fortsatt status uten å spørre for mange spørsmål. Det er når hun virkelig finner ut hvem jeg er, at jeg kan sitte å be om et svar. Så fort jeg har sendt bilde "mail@mailhost ser ut til å være frakoblet". Verste mareritt. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men da blir han bare: Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Well....det med bildene kan være lit kjipt for begge sider..... men det er over nettet og du aldri har sett a før.... Du sa at hu ikke helt veit hvem du er??...... Hmmmm.....ække det bedre å bli blitt bedre kjent over MSN først?? jaja jeg har ikke noe med detta¨å gjørra....gjør som du selv vill og GL HF........ Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jo takk. Nå vet hun hvem jeg er, og samtalen gikk vel sånn trut og greit for seg helt til jeg stakk og la meg. Får se hva som skjer Takker for alle svar ! Lenke til kommentar
nerval Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Men da blir han bare:snip 7404571[/snapback] pfft, etter å ha skalla til padleåren, bestemte han seg for å ta hånd om bakken med det samme.. Hvorfor ikke slå to fluer i en smekk.. Nok offtopic, lykke til videre.. Bare pass på å ikke bli for ivrig Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 jhj: du får holde oss oppdatert da Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Aight, får gjøre det Lenke til kommentar
toth Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Denne er ganske "patetisk", men effektiv, og funket for meg i yngre dager.. Ble tilogmed et forhold ut av det! 1. Skriv noe svada, "Greit, jeg skal se om jeg får fikset det etter jobb i morgen." 2. Vent. 3. få "hæ?" til svar? 4. svar "unnskyld? vet ikke helt hvem du er, kanskje du sendte feil?" 5. få "jeg fikk en melding av deg" tilbake.. 6. svar "Ojsann, da sendte sikkert jeg feil da.. Beklager. Hei, forresten! Tør jeg spørre hvem du er når vi først er i gang? " 7. keep the ball rolling. Dette funker selvsagt ikke alltid, det er avhengig av at hun blir nysgjerrig. Plusset når det funker, er at når du har noe på gang etter noen måneder, og forteller at du sendte den meldingen "feil" med vilje, fordi du var desperat etter å få kontakt med henne, men visste ikke hvordan, syns hun du er såååå skjønn! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 *snip* 7408790[/snapback] Haha. Utspekulerte faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg