Empire of the Sub Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg kjenner ikke dama, men har nr. Vurderer å sende henne en sms, hun går på samme skole som meg. Jeg er 18 år, og det å starte å bli kjent på sms har egentlig vært barnslig for meg siden jeg gikk i 10 klasse. Nå møter jeg aldri denne dama på fest, og ser henne en sjelden gang på skolen. Greia er at jeg ikke tørr å gå bort å spørre om noe som helst, når jeg ikke er full er jeg en veldig innadvendt gutt. Uansett, har dere noen tips til hva jeg kan skrive på denne første sms'en ? Takker på forhånd. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Spør om nr fra henne før du sender sms, hvis du ikke har fått det fra henne kan du virke litt rar. Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Det viktigste er å få unna den første sms'en. Skriv "Hallo" f.eks. lol. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Man kan da holde en seriøs tone, selv over melding ? Kanskje ikke så veldig modig men. Det er jo et hjelpemidler for oss nerder Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hehe. Det virker som vi får litt øyenkontakt på skolen, men jeg er enig at det å sende henne en sms uten å ha snakket med henne i det hele tatt er ganske rart. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva med msn, da? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå er ikke dette helt mitt område, men det å sende en sms helt ut av det blå virker litt.. Stalker-aktig. Lat heller som om du har sendt feil og se hvordan det går derfra. "Hei, er dette nummeret til Ida A? Blitt litt surr i telefonlista mi" "Nei, dette er Ida B" "Å. Hvordan har jeg fått tak i nummeret ditt? Går du på skole X?" Eller noe sånt. Ikke vet jeg. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Den ser bra ut Plomma, men greia er at jeg har fått nr. av en av venninene hennes. Så hun vet at jeg har nr, tror jeg. Lenke til kommentar
Fribbern Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) Spurte du veninna om nr? For da vet hun det garantert, og da synes jeg ikke det der rart å sende en sms. Har selv holdt på slik da jeg var "ung" Endret 1. desember 2006 av Fribbern Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva skal du uansett med et nummer du ikke har bruk for ? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hva skal du uansett med et nummer du ikke har bruk for ? 7401719[/snapback] Hva mener du ? 7401898[/snapback] Han mener, tror eg, at hva er vitsen med nummeret dersom du ikke ringer/sender sms? Altså, hva skal du med et nummer du ikke bruker? Egentlig et veldig godt poeng Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ihvertfall presenter deg i første mld og ikke dra det ut i det vide og det breie med "Søt du er 'a!" Gjerne også forklar hvor du har fått nummeret fra. Burde ha lagt en bra grunnmur da. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Ja, godt poeng begge to.. Får se om jeg tørr å sende melding. Virker jo som den nerden.. "Halla.. fikk nr ditt, du vet ikke hvem jeg er, men går på samme skole.. hehe. skjer a ? hilsen meg" Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Haha, jeg har en dårlig uvane med å søke opp nr til jenter jeg treffer på nettet. Det er ikke å anbefale Sente to mld til ei for et par uker siden til et nr jeg fant på nett. Hun tar ikke kontakt mer Lenke til kommentar
BrukerSlettet Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 uansett hvor jævli det kan virke.. syntes jeg du burde snakke med hun før du sender en melding. Kanskje legge hun til på msn eller noe. Lettere å åpne en samtale da.. Du kan jo prøve å gå bort til hun vennine du kjenner mens hun er med hun du var interessert i? Ikke vet jeg.. Iallefall det jeg ville gjort... Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kan eventuelt sende "Hei. Nifst av meg å sende melding til deg når jeg ikke kjenner deg, men om du vil prate kan du legge meg til på msn -addresse-. går på samme skole som deg. hilsen navn" Im a nørd Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Har du fått nummeret av en venninne av hun er det ikke noe problem, da er det bare å sende i vei. Akkurat hva du skal skrive er litt vanskelig å si da jeg verken kjenner deg eller jenten. Men "hei" er nok en bra start, også ville jeg bare fulgt på med akkurat det du har lyst å si til hun. Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Altså, jeg har jo spurt venninen om nr da.. Om det utgjør noen forskjell på saken.. ? Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 "Kan jeg få nummeret ditt? " Send det til a da vel, ganske uforpliktende for din del..Kanskje hun synes det er litt morsomt å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg