sexyback Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Jeg skal kjøpe meg nye hodetelefoner som jeg skal høre på musikk i, se litt tv-serier å spille litt i, dem blir garantert brukt hyppig så vil ha god kvalitet, jeg har bare sett meg litt rundt omkring i butikker å jeg oppdaget noen som het "Skullcandy"? Jeg forsto det slik at dem var de beste som var nå av han selgeren, jeg hadde tenkt å bruke 800kr kansje på nye hodetelefoner, kansje litt mer jeg får se. Hvilken hodetelefoner er best? :-) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Scullcandy lager bra hodetelefoner med tøft utseene, men lydkvalitet er jeg litt usikker på.. Se litt på sennheiser du Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg vet ikke om dette er dumt spørsmål, men disse KOSS som selges på Elkjøp, er disse bra? Pioneer er jo kjempemerke jeg alltid har hatt gode ting med, men hvordan er dems hodetelefoner? Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Dette er et utrolig behagelig headset. Det har god kvalitet, er lett og gjør ikke ørene såre/varme/klamme og det ser bra ut. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Koss porta pro er bra saker, sånn solid og lydmessig sett. Men ikke fult så behagelige da. Ellers kan jeg anbefale det meste fra Phillips. Disse mrkene er vel innenfor din prisvariasjon, men hvis du ikke er redd for å se på ting som koster mer så burde du ta en ttt på sennhiser. Lenke til kommentar
sexyback Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Jeg trur jeg går for ett par med KOSS hodetelefoner. Takker så mye for svar jeg fikk her! :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå