Arne Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Hei! Eg har ønska meg Dior Fahrenheit Summer (EDT) til jul, men eg veit ikkje kor eg skal få tak i han. Eg fann han på div. utenlandske nettbutikker, og prisen er forsåvidt ganske grei men eg lurer på om eg må betale Tollavgift og MVA, eller om reglene er like som ved bøker? Blir litt dyrt om eg må betale like mykje avgifter som ved kjøping av spel... Venlegst svar viss du veit det. Nokon som bruker denne EDT'en? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 1. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2006 Er det absolutt ingen som veit dette? Takkar på førehand. Må berre ha den parfymen... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Er varen over 200kr kommer gebyret på 85 kr, og 25% av varens verdi. For eksempel koster varen 201 kr med gratis porto, koster den 336.25 kr. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Trur det vil være vanskeleg å finne den til under 200, eit søk blandt norske sider gav lite resultat. Fekk eit resultat på Kelkoo, Strawberrynet. Forstår ikkje heilt korleis dei kjem fram til prisane som er oppgitt, $40 er jo 330 kroner, kanskje det er noko toll eller moms som blir trukket frå. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Hm... Då vil det vel kanskje vere liite dyrt å kjøpe han på eit parfymeri i Bergen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå