DaJev Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 (endret) hei! leste en post for lenge siden der man kunne få bluecom eller NGT til å ringe deg opp så slipper man å betale for å stå i kø på telefonen. Men jeg mistet linken. er det noen som har den? Endret 1. desember 2006 av DaJev Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hei! leste en post for lenge siden der man kunne få bluecom eller NGT til å ringe deg opp så slipper man å betale for å stå i kø på telefonen. Men jeg mistet linken. er det noen som har den? 7400221[/snapback] Se på telefonkatalogen.no eller søk på google Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 hei! leste en post for lenge siden der man kunne få bluecom eller NGT til å ringe deg opp så slipper man å betale for å stå i kø på telefonen. Men jeg mistet linken. er det noen som har den? 7400221[/snapback] Brukte denne løsningen selv til å ringe gratis til Bluecom for noen uker siden, men det ser ut til å være fjernet nå. Vet ikke hvordan det er for NGT. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 De har fjerna det med å ringe til NGT også. Men muligheten er der fortsatt, til å ringe andre bedrifter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå