Meits Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Nå har det seg slik at mobilen min er stjålet/mistet, men den var moden for utskifting så slik sett er det levelig. Problemet er at jeg gjerne ville hatt mitt gamle nummer, er det mulig å skaffe seg et nytt simkort med samme nummer og ringesaldo? Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Kommer litt an på hvilket abm. du har, men så vidt jeg vet kan du bare springe på f.eks. elkjøp å få dem til å fikse nytt sim til deg med samme nr. hvis du hadde Telenor kontant av noe slag... Lenke til kommentar
_dAwn_ Skrevet 1. desember 2006 Del Skrevet 1. desember 2006 Samme nr skulle ikke være noe problem å få. Er det kontant kort så ville jeg kontaktet selskapet som du hadde abb. hos og forklart situasjonen. Så hadde vel det ordnet seg. De ordner nok med nytt sim også. Lenke til kommentar
Meits Skrevet 2. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2006 Det var heldigvis Telenor kontant jeg hadde. Da blir det en tur til Elkjøp for å ordne opp i sakene, men det er litt trist å ha mistet en klassiker som T610. Den hadde jeg tenkt å spare på og gi oldebarna om åtti år. Lenke til kommentar
Loko Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Tar du turen innom elkjøp så vær forberedt på at det kommer til å koste 100-200 kr for å få et nytt et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå